• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • mammaninna
    numberone skrev 2009-07-25 09:53:43 följande:
    vart bor du??? måste ju kika in i din butik sen... *avis* önskar att jag kunde utveckla mitt sen och ha nåt eget men det går inte här i stan finns redan 5 st med inredning , drömmer om en gårdsbutik
    i Göteborg! var bor du?
    härlig morgon du haft!
  • mammaninna
    numberone skrev 2009-07-25 10:18:55 följande:
    Är det någon som vet hur man i blogspot får kolumner på båda sidor om inläggen?!
    nej, men det är förmodligen där man bestämmer designen på bloggen!
    har inboxat dig..
  • mammaninna
    mage06 skrev 2009-07-25 14:08:00 följande:
    Bråttom, bråttom mot nya loppisfynd *hihi* Hoppas att alla har det bra!Nytt i bloggenwww.noamajahemma.blogspot.comWish me luck!
    hoppas du hittade många fina fynd!!

nytt! kaosiettvitthus.blogspot.com
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Så kul med aktivitet i tråden! Vill ju gärna ha kvar denna tråd.

Numberone: Bra att du får hjälp! Kan det vara en släng av förlossningsdepression blandat med allt du fått gå igenom med tanke på förra förlossningen också? Ja jag ska inte försöka vara någon amatörpsykolog. Men hoppas det känns bättre snart! Kram

Mammaninna: Ja jag har dig på bloglovin Vill ju inte missa dina inlägg. Och så trevligt med butik! Stort GRATTIS!! Håll oss uppdaterade

• Ari Gold

Mig kommer det vara tyst ifrån några dagar för vi ska åka till Italien en sväng.

Mitt enda heminredningsuppdrag där är att om möjligt hitta en madonnaskulptur som jag kan ta hem och göra betongkopior av. I övrigt ska jag bara sola, bada och äta gott.

• mammaninna

Lina: Ååh, va glad jag blir! själklart håller jag er uppdaterade, men hur mkt får man skriva här?? men du följer ju bloggen så..

Ari Gold skrev 2009-07-26 16:58:58 följande:

Mig kommer det vara tyst ifrån några dagar för vi ska åka till Italien en sväng. Mitt enda heminredningsuppdrag där är att om möjligt hitta en madonnaskulptur som jag kan ta hem och göra betongkopior av. I övrigt ska jag bara sola, bada och äta gott.
    ha en trevlig resa!!
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3