• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • LinaoMatilda
    mage06 skrev 2009-07-28 17:58:49 följande:
    Nu så... anfall...bildbombardemang Ungkarlslya i Köpenhamn www.noamajahemma.blogspot.com
    Fint hem!
    Gummsan82 skrev 2009-07-27 22:19:07 följande:
    LinaoMatillda; det blir ett armband med vita sötvattenspärlor, krackelerade bergskristaller och "silvriga" mellandelar och lås. Halsbandet blir med bara vita sötvattenspärlor "silvrigt" lås. Bild kommer när det är färdigt!
    Låter fint!
    Gummsan82 skrev 2009-07-28 17:36:12 följande:
    Måste bara visa mitt senaste impulsköp på Tradera! www.tradera.com/SHABBY-CHICK-STOR-ANGEL-LAMPA...
    Inte riktigt min stil, men blir nog fin på rätt plats!
  • Gummsan82

LinaoMatilda: vet inte varför jag köpte den... mon mor älskar änglar så det kanske blir en julklapp till henne. Eller så blir det nattlampa till nått av barnens rum.

• Ari Gold

Klickar in en hàlsning fràn Italien, solen lyser och vi latar oss pà stranden... det àr jàttevarmt hàr nere.

Jag har shoppat en vit vattenkanna i plàt med gula rosor och en liten madonna, men ska fòrsòka hitta en bra stor att proppa ner i vàskan ocksà. Vi har bara handbagage men jag fàr vàl ha alla mina klàder pà mig i fem lager pà vagen hem...

Hoppas det àr bra vàder i Sverige ocksà!

• Ari Gold

Mage06: Loppis utomlands àr ju sà kul!

Nàsta àr funderar vi pà at bila genom Europa (utan barn och med minibuss) och bara besòka markander och loppisar!

Min strategi brukar vara at kòpa allt som àr vettigt pris utan att fundera 100 ggr pà om det àr ràtt fòr mig, och sà sàljer jag vidare sàdant jag ej vill ha kvar. Sambon àr mer av en velpelle.

Fast vi har ocksè tànkt ta med barnen till Italien nàsta àr.. och sparar till vàr USA-resa nàstnàsta...sà det blir at hàlla ordning pà slantarna detta àret.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3