• LuPeRo

Pergopinglorna del 18

Nu har vi nått del 18 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m42917264.html

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m43096126.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m43441842.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-26 15:32
    NY TEMPTRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 17:11
    NY LIST-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-25 16:11
    NY PLUS-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-16 11:59
    NY TRÅD -> DEL 19

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m47301399.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 18
  • CattiM

Tack Nektarin! :) Om jag haft äl så har vi i alla fall gjort det vi kunnat :) Jo känner av i äggstockarna och det har jag gjort även denna månad.....Har rikligare flytningar vilket jag också haft. Struntade tyvärr i att testa och hade sex från sista tablettdagen till typ nu......Så chansen är att jag redan haft den....Får veta nästa vecka då....
    Hur går det för dig?

• Nektarin

CattiM, ja men då har ni ju säkert prickat in så gott ni kan tror jag

Ja, jag är ju mitt i äl:en stegring igår och tja, vi gjorde vad vi kunde så nu lägger jag locket på och inväntar BIM

• Mermaid78
    Nektarin skrev 2009-08-19 14:10:49 följande:
    CattiM, ja men då har ni ju säkert prickat in så gott ni kan tror jag Ja, jag är ju mitt i äl:en stegring igår och tja, vi gjorde vad vi kunde så nu lägger jag locket på och inväntar BIM
    håller tummarna!Har ni sexat varje eller varannan dag? man hör ju så olika..
  • Nektarin

Varannan dag Det har ju funkat förr så vi kör på det under perioden dag 11-17 ungefär.

• NoahLeah

Sparadeju morgonurin o tog ett CBtest, negativt o i eftermiddagskom det en liten blödning. Ringde MVC o hon tyckte det lätt jätteskumt för även om det vore missfall så borde det synas gravid, hormonet sjunker inte så fort.
    Mailade läkaren o hoppas hon hör av sig, antar att hon vill göra ett VUL o se hur läget är innan jag börjar på en ny Pergotime kur.
    Har inte haft ont, mår fortfarande grymt illa men intalar mig själv att det ärmissfall så slipper jag bli besviken sen.

• Nektarin

taniko, jättetråkigt
    Känns kanske hurtfriskt men bara ta nya tag. Nu vet du iaf att du kan bli gravid med pergotime.

• NoahLeah
    Nektarin skrev 2009-08-19 15:13:29 följande:
    taniko, jättetråkigt Känns kanske hurtfriskt men bara ta nya tag. Nu vet du iaf att du kan bli gravid med pergotime.
    Ja, det har ju funkat förut
  • Nektarin

Så kanske det var, du har ett "pergobarn" sedan tidigare? Erkänner att jag inte har riktigt koll där...

• NoahLeah
    Nektarin skrev 2009-08-19 15:20:31 följande:
    Så kanske det var, du har ett "pergobarn" sedan tidigare? Erkänner att jag inte har riktigt koll där...
    Ja, Noah kom till på 2:a enkelkuren.
    Fick mail av läkaren nu och hon tyckte det lät som ett tidigt spontant missfall så jag kunde börja med 2:a Pergokuren om jag ville.
  • Nektarin

aha

Vad skönt, då kan ni börja satsa på nästa försök

Svar på tråden Pergopinglorna del 18