• LuPeRo

Pergopinglorna del 18

Nu har vi nått del 18 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m42917264.html

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m43096126.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m43441842.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-26 15:32
    NY TEMPTRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 17:11
    NY LIST-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-25 16:11
    NY PLUS-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-16 11:59
    NY TRÅD -> DEL 19

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m47301399.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 18
  • nallebusig
    timmisen skrev 2009-09-07 23:38:36 följande:
    Go natt, nyss sett säsongsstarten av "Heroes" på fyran, spännande..
    håller tummarna för dig idag för du ska väl testa??
  • Nektarin

timmisen, håller tummarna, jag TROR verkligen på detta denna gången

• timmisen

Tack tack, åker nog in när jag hämtat pojken kl.15.00, sen kan man väl testa när som helst då jag passerat bim. Blir det minus måste jag ringa doktorn, för jag "känner" ju så mycket, så det inte är nåt fel med mig!

• icka76

Timmisen: Håller tummarna.

Är det nån här inne som ätit en halv pergo d.v.s. 2,5 mg? Jag funderar på om en tablett är för stark för mig då jag får så många ägg.

• nallebusig
    timmisen skrev 2009-09-08 11:42:07 följande:
    Tack tack, åker nog in när jag hämtat pojken kl.15.00, sen kan man väl testa när som helst då jag passerat bim. Blir det minus måste jag ringa doktorn, för jag "känner" ju så mycket, så det inte är nåt fel med mig!
    spännande håller tummarna
  • Mermaid78
    icka76 skrev 2009-09-08 14:12:06 följande:
    Timmisen: Håller tummarna.Är det nån här inne som ätit en halv pergo d.v.s. 2,5 mg? Jag funderar på om en tablett är för stark för mig då jag får så många ägg.
    Tror man ska hålla den dos du har fått ordinerat. Jag fick dubbel dos och jag har äl. Nu inväntar jag BIM
  • Love is everything

Ni som undrar när ÄL inträffar med dubbeldos Pergotime: Jag har tagit en enkelkur, 5 dubbla, en enkel och haft ÄL varje gång under dubbelkurerna, mellan dag 18-20. Så jag tror att ÄL kommer lite senare kanske... Är nog väldigt olika från person till person! Lycka till!!

timmisen: Ska hålla tummarna för dig!! Lova att skriva så fort du har testat! : P

Mermaid78: Om jag var dig skulle jag släppa allt vad ÄL-stickor heter och köra på varannan dag fram till BIM!! Hoppas det löser sig! : D

Meja1: Välkommen!! : D Hoppas det tar sig lika fort denna gången med!

Blev uppringd av chefen på kirurgavd. på mitt sjukhus, hon undrade om jag var tillgänglig för arbete (står nästhögst upp på LAS-listan) och undrade om jag kunde börja omgående! Vi ska träffas på måndag, gå igenom betyg osv. Vad jag undrar är: Om man får ett vik på ca. 3 år och blir gravid under tiden, får man komma tillbaka efter mammaledigheten eller blir man av med det?? Ska jag berätta för henne att vi planerar att skaffa barn eller ska jag säga som det är om hon frågar??

• Mermaid78

Love is everything
    Tack för ditt svar. Jag ska försöka att inte testa Har haft sex varannan dag fom pergokurens stopp tills bim, om jag nu får mens om jag inte äl..Men får svar på det om 1vecka då blodprovsvaret kommer.

Först och främst GRATTIS!!! Nej jag tycker inte att du ska ta upp det. Det vore helgalet!

• icka76

Love is: Om du är LASad så är du fast anställd och då är det väl inget vik nu?

Mermaid: Självklart ska jag inte ta en halv dos på eget bevåg utan ska diskutera det med läkaren i morgon. Men jag vill bara veta om någon gått ner till det och ändå fått äl, så att jag vet när jag tar upp det med henne.

Svar på tråden Pergopinglorna del 18