• LuPeRo

Pergopinglorna del 18

Nu har vi nått del 18 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m42917264.html

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m43096126.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m43441842.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-26 15:32
    NY TEMPTRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 17:11
    NY LIST-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-25 16:11
    NY PLUS-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-16 11:59
    NY TRÅD -> DEL 19

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m47301399.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 18
  • timmisen

Super duper grattis linis, härligt!!!! Var det inte någon mer som nyligen lyckats? Själv är jag mitt i bim och ingen tant röd i antågande, men hon kommer. Doktorn sa ju att jag inte hade äl denna månad, därför har denna månad blivit så lååååååång. Sambon har dock igår köpt en saab-kombi, och han sa bl.a. i syfte att vi skulle få plats för ett till barn - härligt. Har haft en del flytningar nu innan mens, så undrar om jag egentligen behöver pergon? Men tror det, funkade ju förra gången!!!! Fredagskramar på er!!!

• timmisen

Här var det tyst, men det är ju helg. Fast jag blir lite galen, har inte börjat blöda ännu. Har inte testat med nå´t grav.test för jag tror absolut inte att jag är gravid. Men snälla tant röd kom nu, så jag oxå får börja med pergon igen. Kram kram.....

• FallenMadonnaWithTheBigBoobies

Blodblandat i flytningarna idag så jag är rätt säker på att mensen kommer imorgon. Så får får jag ta ställning till om jag ska köra ytterligare en gång i väntan på ivf. Men jag har tappat hoppet. Jag tror inte att ivf kommer att funka heller. :(

• Viktoria5

timmisen: Men du är inte riktigt 100 på att du inte är gravid...?? Hoppas hoppas!! Har du några symtom??

minimal: Hoppas du mår bättre snart igen! Ibland kommer svacker. Ett JÄTTE STORT lycka till!! Har du fått tid för IVF??

Kram på er!!!

• FallenMadonnaWithTheBigBoobies
    Viktoria5 skrev 2009-09-05 21:23:17 följande:
    timmisen: Men du är inte riktigt 100 på att du inte är gravid...?? Hoppas hoppas!! Har du några symtom?? minimal: Hoppas du mår bättre snart igen! Ibland kommer svacker. Ett JÄTTE STORT lycka till!! Har du fått tid för IVF?? Kram på er!!!
    Nej inte än. Jag bad dem att skicka remiss när mensen kom förra gången. Enligt ivf-kliniken är det "ett par månaders väntetid" och förutsatt att de skickade remissen direkt har jag väntat nästan fyra veckor.

Egentligen tappade jag hoppet redan för två-tre månader sen. Jag gör det här för att jag inte kan leva med mig själv om jag inte försökt allt, men jag tror inte på det längre.
  • Nektarin

Stort grattis till linis, missat totalt att det bidde ett plus för dig Superskoj med lite positiva nyheter i den här tråden!

Är inte så ofta här inne på sistone av olika anledningar, mitt liv är lite upp och ner just nu....

• Mermaid78

På dag 23 idag och fortfarande ingen äl???Hade ju 22 mm(en 22 och en 19) stora äggblåsor 25/8!!! Vad tror ni?

• Shelda

Love is everything skrev 2009-09-04 20:38:26 följande:

Shelda: Jag har fått ÄL under de uppehållsmånaderna jag har haft!!! Lycka till!!
    Tack, kul att höra. Hoppas det blir så även för mig och att det stämmer överens med när killen är hemma. Han ska jobba borta mycket denna månad.
  • timmisen

Ja, denna kropp. Själv är jag på dag 33 och ingen mens. Brukar ha mellan 29-32 dagar, men känns som att nå´t är på gång. Doktorn sa ju till mig på vul dag 10 att jag hade för små blåsor för att det skulle bli någon äl (8 mm). Har inget grav.test, skulle jag haft det hade jag testat idag, för det här är ju jobbigt. Mensen kommer med all sannorlikhet, men när det blir så här så börjar man ju undra. Hur vet du Mermaid78 att du inte har äl, låter ju konstigt med så fina äggblåsor.

• nallebusig
    timmisen skrev 2009-09-06 15:51:18 följande:
    Ja, denna kropp. Själv är jag på dag 33 och ingen mens. Brukar ha mellan 29-32 dagar, men känns som att nå´t är på gång. Doktorn sa ju till mig på vul dag 10 att jag hade för små blåsor för att det skulle bli någon äl (8 mm). Har inget grav.test, skulle jag haft det hade jag testat idag, för det här är ju jobbigt. Mensen kommer med all sannorlikhet, men när det blir så här så börjar man ju undra. Hur vet du Mermaid78 att du inte har äl, låter ju konstigt med så fina äggblåsor.
    min gyn sa på dag 10 att jag inte skulle få ngn äl m tji fick han jag blev gravid!!håller tummarna för dig!!
Svar på tråden Pergopinglorna del 18