• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:43:42 följande:
    Aa det där Grammy-talet älskar jag så himla sött och väldigt ärligt!Och sången, helt underbar.
    ...visst är han ärlig...
    och när jag ser hur han tolkat sången, så förstår jag så väl hur han kände det. Det fanns ingen plats för honom i denna hårda värld.  
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Eisa
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 22:43:06 följande:
    Nej det tror jag inte.. Så såg hon ut då efter operationer tror ja
    ok, för hennes näsa såg bred ut där
  • Bevabus

Någon som har We are the world -versionen där Michael sjunger SOLO och som kan skicka den till mig? Jag hittar den verkligen ingenstans :/

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:04:46 följande:
    Någon som har We are the world -versionen där Michael sjunger SOLO och som kan skicka den till mig? Jag hittar den verkligen ingenstans :/
    Finns det någon sån???
  • Bevabus

Aa fast texten är annorlunda, du kan hitta den på youtube. Jag hade föredragit om han hade sjungt den med orginaltexten, men den är ändå bra

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:07:15 följande:

Finns det någon sån???
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:09:43 följande:
    Aa fast texten är annorlunda, du kan hitta den på youtube. Jag hade föredragit om han hade sjungt den med orginaltexten, men den är ändå braSandra Örebro skrev 2009-07-04 23:07:15 följande:
    Like this??

• Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:12:50 följande:

Like this??

Nu är den dock bara bilder.. Men det är han som sjunger den utan några andra :P
  • Bevabus

Jaha är det inte han som sjunger? För jag var inte säker då jag träffade på den för bara ett tag sedan, aha, vad synd :P jag vart så glad av att hitta en ny version av den
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:12:50 följande:

Like this??

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson