• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

den har jag sett
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:15:35 följande:

Jackson is making We are the world
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:15:25 följande:
    Jaha är det inte han som sjunger? För jag var inte säker då jag träffade på den för bara ett tag sedan, aha, vad synd :P jag vart så glad av att hitta en ny version av denSandra Örebro skrev 2009-07-04 23:12:50 följande:
    Jag tror att det är han som sjunger den..
  • Bevabus

Men du sa ju i 1219 att det inte var han som sjöng den? Eller vad menar du nu?
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:17:02 följande:

Jag tror att det är han som sjunger den..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:15:25 följande:
    Jaha är det inte han som sjunger? För jag var inte säker då jag träffade på den för bara ett tag sedan, aha, vad synd :P jag vart så glad av att hitta en ny version av denSandra Örebro skrev 2009-07-04 23:12:50 följande:
    Men menar du att du har hittat en ny version av We are the world med michael då han sjunger själv??
  • Bevabus

Ja precis, jag tror det iaf. Men nu har du gjort mig osäker om det verkligen är han som sjunger verserna eller inte
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:19:28 följande:

Men menar du att du har hittat en ny version av We are the world med michael då han sjunger själv??
  • Brooke

Denna låt är med i Free Willy Tror det är 1 eller 2 på slutet då man ser Willy och alla andra späckhuggare

• guild
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:04:46 följande:
    Någon som har We are the world -versionen där Michael sjunger SOLO och som kan skicka den till mig? Jag hittar den verkligen ingenstans :/
    är det den här...michael jackson solo version

">

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:20:06 följande:
    Ja precis, jag tror det iaf. Men nu har du gjort mig osäker om det verkligen är han som sjunger verserna eller inte Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:19:28 följande:
    Varför då??
    Menar du den jag skickade??
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson