• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

jo men det är den här låten jag menade, visst är det väl han som sjunger versen? fattar inte varför jag inte hittar den här versionen när jag ska ladda ner...det är ju en version han gjorde senare.

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:23:05 följande:

men det är den här låten jag menade, visst är det väl han som sjunger versen? fattar inte varför jag inte hittar den här versionen när jag ska ladda ner...det är ju en version han gjorde senare.
    Klart som sjutton det är han.. Det hör du väl?
  • Brooke

Han har ju en ljus röst.. Så det är han, är helt övertygad om att det är han som sjunger den hela...

• Bevabus

Ja jag var stensäker tills DU började snacka om att det var några andra som sjöng den! :P

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:24:50 följande:

Klart som sjutton det är han.. Det hör du väl?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:23:05 följande:

men det är den här låten jag menade, visst är det väl han som sjunger versen? fattar inte varför jag inte hittar den här versionen när jag ska ladda ner...det är ju en version han gjorde senare.
    den som du skicka har dem ju lagt upp 2007 den som guild la upp är från 2009...
  • Bevabus

Men va? Nu fattar jag inte vad du pratar om..
    Vad spelar det för roll när de är upplagda på youtube? :S

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:27:45 följande:

den som du skicka har dem ju lagt upp 2007 den som guild la upp är från 2009...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:25:53 följande:
    Ja jag var stensäker tills DU började snacka om att det var några andra som sjöng den! :P Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:24:50 följande:
    Några andra som sjöng den :/ När sa jag dä??
  • Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:13:20 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:12:50 följande:
    Nu är den dock bara bilder.. Men det är han som sjunger den utan några andra :P
    Beverly här har jag ju skrivit "Men det är han som sjunger den UTAN några andra :P"
  • Bevabus

Inlägg #1219 som jag frågade om förut! Din mening fattades nåt ord i och så tolkade jag det som att du sa att det var några andra som sjöng det.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:30:36 följande:

Några andra som sjöng den :/ När sa jag dä??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:18:36 följande:
    Men du sa ju i 1219 att det inte var han som sjöng den? Eller vad menar du nu?Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:17:02 följande:
    Nää du lilla gumman, nu får du kolla igen eller skaffa glasögon om du inte har det.. Jag skrev UTAN några andra
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson