• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Mm sant, jag var bara glad över att det äntligen kommit ett erkännade från den där förjävliga lilla Jordan så folk kanske blir mer övertygade

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 10:49:42 följande:
    ja, har sett och tänker INTE gå tycka till ngt, det hjälper ändå inte...folk har sin uppfattning...det räcker gott o väl för mig att JAG TROR INTE på allt idiotiskt som har skrivits o vad folk har anklagat honom för
  • Bevabus

Vilken Michael-låt lyssnar ni mest på nu?
    Jag lyssnar igenom alla mina favoriter innan jag ska somna men favoriten nu är nog "In the closet". Helt jäkla underbar att dansa till också. Älskar soundet.

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 10:52:25 följande:
    Vilken Michael-låt lyssnar ni mest på nu? Jag lyssnar igenom alla mina favoriter innan jag ska somna men favoriten nu är nog "In the closet". Helt jäkla underbar att dansa till också. Älskar soundet.
    jag har en lista på spoti...just nu är det bara lugna låtar som spelas...jag tror att det på ngt vis har med hans kommande bagravning att göra....orkar inte lyssna på up-tempo just nu

så mest är det speechless, childhoos, you are not alone som går
  • Bevabus

Aa fy, kan inte fatta att det är imorgon han begravs, det kommer göra allt så mkt mera verkligt

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 11:00:47 följande:
    jag har en lista på spoti...just nu är det bara lugna låtar som spelas...jag tror att det på ngt vis har med hans kommande bagravning att göra....orkar inte lyssna på up-tempo just nuså mest är det speechless, childhoos, you are not alone som går
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 11:02:05 följande:
    Aa fy, kan inte fatta att det är imorgon han begravs, det kommer göra allt så mkt mera verkligt
    ja, jag vet...så tänker jag med...usch...hur ska man uthärda morgon dagen
  • Brooke

www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1630417/michael-jackson-begravs-pa-kandisarnas-kyrkogard
    Michael Jackson kommer begravas troligen på Forest Lawn Cemetery i Los Angeles
    Där bland annat hans mormor ligger.

www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1630415/michael-jacksons-familj-brakar-in-i-det-sista
    Familjen Jackson bråkar in i det sista, pappan Joe vill ha en tredje obduktion. Familjen har sagt att pappa Joe inte kan kontrollera klanen längre.

Bevabus skrev 2009-07-06 10:52:25 följande:
    Vilken Michael-låt lyssnar ni mest på nu? Jag lyssnar igenom alla mina favoriter innan jag ska somna men favoriten nu är nog "In the closet". Helt jäkla underbar att dansa till också. Älskar soundet.
    Jag lyssnar mkt på "speechless, black or white, Heal the world, They Don't care about us, earth song, You are not alone, Childhood, We are here to change the world, We are the world, Smooth criminal.

Det finns säkert fler jag lyssnar på, men det är mesta dels dem där som jag skrev upp =)
  • guild
    Bevabus skrev 2009-07-06 10:51:32 följande:
    Mm sant, jag var bara glad över att det äntligen kommit ett erkännade från den där förjävliga lilla Jordan så folk kanske blir mer övertygade
    ...han är inte så liten längre Han är en 26-årig miljonär
    http://floacist.wordpress.com/2007/08/09/jordan-chandler/
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bevabus

"Sedan flera dagar har de stora tv-bolagens sändningsbussar stått parkerade utanför ingången till Forest Lawn."

Det låter som att det kommer sändas...

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-06 11:10:15 följande:
    "Sedan flera dagar har de stora tv-bolagens sändningsbussar stått parkerade utanför ingången till Forest Lawn."Det låter som att det kommer sändas...
    De kan ju stå utanför fasten familjen har sagt att de INTE Vill att de ska sändas. Men det låter som om familjen inte tänker låta fansen vara med. Det låter ju som om de ska vara en privat cermoni.. Eller har jag förstått fel?
  • Bevabus

Själva begravningen tror jag blir privat, men att det blir lite som på Dianas begravning att man får se kistan och att det på nåt sätt kommer gå att hylla honom.
    Det vore otroligt konstigt om de uteslöt fansen helt.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 11:12:29 följande:

De kan ju stå utanför fasten familjen har sagt att de INTE Vill att de ska sändas. Men det låter som om familjen inte tänker låta fansen vara med. Det låter ju som om de ska vara en privat cermoni.. Eller har jag förstått fel?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson