• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

jag var 18år 1992, men var ändå inte på hans konsert
    jag ångrar mig JÄTTE mycket!

• Bina

Jag var på Liseberg igår.. gick för att vara vid hans handavtryck en stund, jag ville stå där för att tänka på vilka skeden i livet han varit med "mig".

Jag blev så illa berörd när hans platta var bortplockad (stulen?) och där var bara ful sand under ställningen och så fanns där såklart lite blommor och bilder. Det kändes otroligt att Liseberg plockat bort den och inte gjort något annat hedervärt..

• beadis
    BooBoo skrev 2009-07-06 09:11:46 följande:
    NÄSTAN?   Oh my! Jag hade åkt, helt klart. Hade dock kankse inte haft råd. Men det hade väl gtt att ordna på nå  vis. O jag skulle definitivt inte  ha råd att åka o se  hans senaste om han levt. Hade fått spara två av min "månadslön" Hur gammal var ni när ni såg M?

Nån som hört denna? Beat Box

Lite nytt sound i den... skönt gund
  • beadis
    Bina skrev 2009-07-06 10:08:35 följande:
    Jag var på Liseberg igår.. gick för att vara vid hans handavtryck en stund, jag ville stå där för att tänka på vilka skeden i livet han varit med "mig". Jag blev så illa berörd när hans platta var bortplockad (stulen?) och där var bara ful sand under ställningen och så fanns där såklart lite blommor och bilder. Det kändes otroligt att Liseberg plockat bort den och inte gjort något annat hedervärt..
    tror du inte att det var pga av stöldrisken, inte säkert att ha den där just nu
  • beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 10:12:20 följande:
    Lite nytt sound i den... skönt gund
    Skönt GUNG menar jag såklart
  • beadis

på detta klippet säger han om det nya albument...fast det är ngt med thriller tema...

kolla in 2:30 i klippet

• Bina
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 10:14:19 följande:
    tror du inte att det var pga av stöldrisken, inte säkert att ha den där just nu
    Ja det var min första tanke och jag hoppas ju såklart det - men märkligt att de inte gjort något annat fint för att hedra honom .. hade ju räckt att peta ner en fin blomgrupp på platsen för plattan.. oh well.. tråkigt kändes det iaf.
  • beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 10:24:49 följande:
    på detta klippet säger han om det nya albument...fast det är ngt med thriller tema... kolla in 2:30 i klippet

eller menade han albumet 25år med thriller?
  • beadis
    Bina skrev 2009-07-06 10:27:24 följande:
    Ja det var min första tanke och jag hoppas ju såklart det - men märkligt att de inte gjort något annat fint för att hedra honom .. hade ju räckt att peta ner en fin blomgrupp på platsen för plattan.. oh well.. tråkigt kändes det iaf.
    ja, det måste känts snopet, men de kommer säkert tillbaka
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson