• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    guild skrev 2009-07-06 11:33:47 följande:
    visst är det hemskt att jaga en människa utan anledning. Häxjakt.
    Han är den enda artisten någonsin som berört mig så starkt. Aldrig någonsin att jag trott ett smack på de jävla anklagelserna. Att jakt på pengar kan driva någon att förstöra en människas liv på det viset är ofattbart. Media och världen har älskat att gotta sig i skandaler och lögner, han förtjänade mer fokus på sin musik.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-06 11:23:09 följande:
    Det hade varit jättefint tycker jag, synd att inte Katherine ville det :/Sandra Örebro skrev 2009-07-06 11:16:51 följande:
    Jo men jag kan förstå henne oxå..
  • guild
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 11:47:06 följande:
    Han är den enda artisten någonsin som berört mig så starkt. Aldrig någonsin att jag trott ett smack på de jävla anklagelserna. Att jakt på pengar kan driva någon att förstöra en människas liv på det viset är ofattbart. Media och världen har älskat att gotta sig i skandaler och lögner, han förtjänade mer fokus på sin musik.
    absolut...trodde inte heller ett smack på dom .

Ett tag trodde jag faktiskt media skulle jaga Britney Spears i graven med...hade så himla ont av hur mycket skit det skrevs om henne med och hur jagad och försörd hon var. Men hon tog sig tillbaks.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Trollet Ludenben
    guild skrev 2009-07-06 11:54:24 följande:
    absolut...trodde inte heller ett smack på dom . Ett tag trodde jag faktiskt media skulle jaga Britney Spears i graven med...hade så himla ont av hur mycket skit det skrevs om henne med och hur jagad och försörd hon var. Men hon tog sig tillbaks.
    Media kan verkligen konsten att bryta ner folk. Och killen som erkände att hans anklagelser var lögn, det är ju så dags nu när Michael är borta. Han skulle fått sdin upprättelse när han levde.
  • Brooke

www.reseledaren.nu/tidszoner.asp
    Här har ni tidsklockan.. Det är 8 timmar mellan LA och Sverige(stockholm). När klockan är 11:57 är klockan 2:57 i Los Angeles. Men när jag kollade hur många timmar så står det 9, - 8 sen är det ju så att vi ligger + 1 så det blir 9 timmar.. Om de nu räknar så

• Kibell
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 11:58:54 följande:
    www.reseledaren.nu/tidszoner.aspHär har ni tidsklockan.. Det är 8 timmar mellan LA och Sverige(stockholm). När klockan är 11:57 är klockan 2:57 i Los Angeles. Men när jag kollade hur många timmar så står det 9, - 8 sen är det ju så att vi ligger + 1 så det blir 9 timmar.. Om de nu räknar så
    Kan det vara så att det är 9 timmar nu då vi har sommartid? Tror inte dom har sommartid där.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-06 12:03:12 följande:
    Kan det vara så att det är 9 timmar nu då vi har sommartid? Tror inte dom har sommartid där.
    Ja de kan de ju vara. Eller så är det så varje tid.
  • guild
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 11:56:11 följande:
    Media kan verkligen konsten att bryta ner folk. Och killen som erkände att hans anklagelser var lögn, det är ju så dags nu när Michael är borta. Han skulle fått sdin upprättelse när han levde.
    så dags nu...det var ju då som michaels började äta piller, jagad som han var.
    Kibell skrev 2009-07-06 12:03:12 följande:
    i san francisco ändrar de klockan iallafall Min dotter bor där
  • guild

...som klockan är just nu, så är klockan 10 över 12 här på dagen på måndagen och i san francisco är klockan 10 över 3, natten till måndag. LA ligger ju lite nedanför...de har samma tid som SF.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson