• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben

Guild: fan vad han måste mått dåligt usch jag blir så arg och ledsen av att prata om detta... Världen har förlorat den bästa artisten som någonsin funnits och så många som bara lyssnat på lögner och inte insett vilket geni han var.

• Kibell
    guild skrev 2009-07-06 12:07:57 följande:
    så dags nu...det var ju då som michaels började äta piller, jagad som han var. i san francisco ändrar de klockan iallafall Min dotter bor där
    Ok Trodde kanske dom inte hade sommartid där.

Letar efetr en låt med MJ men kan inte komma på vad den heter Har hela melodin i huvudet men kan inte komma fram till vad den heter. Vet att han sjunger hold me...nån som kommer på vilken jag är ute efter?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Hannaliten

Ja, det skiljer 9 timmar mellan LA och Sverige.

MTV ska sanda, vet ej om MTV i Sverige dock.
    MTV, VH1 and VH1 Classic will be airing the Michael Jackson memorial service live beginning at 1 p.m. ET on Tuesday. For continuing updates about the service as they become available, please continue to check MTVNews.com

1 p.m ET ar klockan 19.00 svensk tid.

• guild
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 12:12:58 följande:
    Guild: fan vad han måste mått dåligt usch jag blir så arg och ledsen av att prata om detta... Världen har förlorat den bästa artisten som någonsin funnits och så många som bara lyssnat på lögner och inte insett vilket geni han var.
    visst blir man skitarg. Och allt som han har gett världen, under alla år.
    det gör mig så ont. Hade han aldrig blivit jagad, hade han aldrig fått dessa anklagelser på sig, hade han varit levande än. Det tog knäcken på honom, osäker och blyg som han var.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Kibell
    Kibell skrev 2009-07-06 12:13:35 följande:
    Ok Trodde kanske dom inte hade sommartid där.Letar efetr en låt med MJ men kan inte komma på vad den heter Har hela melodin i huvudet men kan inte komma fram till vad den heter. Vet att han sjunger hold me...nån som kommer på vilken jag är ute efter?
    Ingen som kommer på låten? Han sjunger också i den "everybody takes control of me" tror jag...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Hannaliten
    Kibell skrev 2009-07-06 12:23:41 följande:
    Ingen som kommer på låten? Han sjunger också i den "everybody takes control of me" tror jag...
    Will you be there?
  • Trollet Ludenben
    guild skrev 2009-07-06 12:18:08 följande:
    visst blir man skitarg. Och allt som han har gett världen, under alla år. det gör mig så ont. Hade han aldrig blivit jagad, hade han aldrig fått dessa anklagelser på sig, hade han varit levande än. Det tog knäcken på honom, osäker och blyg som han var.
    Ja, det är helt fruktansvärt. När man hör honom prata i intrevjuer om sitt liv blir man så ledsen. Och så arg när det kommer personer som bryter ner en människa som har fått stå ut med så mycket men ändå ger hela sitt hjärta till världens barn och sen blir anklagad för det vidrigaste brottet man kan begå. Usch mår illa av allt detta. Hans musik kommer i alla fall alltid att leva vidare och jag hoppas att världen kan minnas den och inse hur falska de anklagelserna var.
  • Kibell
    Hannaliten skrev 2009-07-06 12:26:13 följande:
    Will you be there?
    Japp den är det! Tack!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • guild
    Kibell skrev 2009-07-06 12:23:41 följande:
    du kan inte hitta textraden här, om du kollar igenom titlarna?!
    http://www.azlyrics.com/j/jackson.html
  • guild
    Kibell skrev 2009-07-06 12:27:44 följande:
    Japp den är det! Tack!
    ...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson