• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 12:27:02 följande:
    Ja, det är helt fruktansvärt. När man hör honom prata i intrevjuer om sitt liv blir man så ledsen. Och så arg när det kommer personer som bryter ner en människa som har fått stå ut med så mycket men ändå ger hela sitt hjärta till världens barn och sen blir anklagad för det vidrigaste brottet man kan begå. Usch mår illa av allt detta. Hans musik kommer i alla fall alltid att leva vidare och jag hoppas att världen kan minnas den och inse hur falska de anklagelserna var.
    allt detta gav han till...
    http://www.allmichaeljackson.com/charities.html
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • guild
    Kibell skrev 2009-07-06 12:35:38 följande:

">

" target="_blank">

helt fantastiskt....otroligt.
  • guild
    Kibell skrev 2009-07-06 12:35:38 följande:

">

" target="_blank">

såg den på TV, när den gick då...
  • Bevabus

Jag har skrivit till MTV Sverige nu o frågat om de ska sända begravningen, så vi får se vad de svarar..
    Kanske att de sänder den i efterhand? Det brukar dem ju göra med alla mtv-galor. Men det skulle samtidigt kännas väldigt knäppt att se en begravning i efterhand :S

• Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 12:32:55 följande:

han var verkligen en hjälte... en underbar människa.
    Han är en sann hjälte, en helt underbar människa.. Han hade så mkt kärlek över, men vem vet om han fick ge sin kärlek till andra?
    Utan han hade överflöde av kärlek, han gav sin kärlek till sin familj och barn, och säkert endel av sina vänner. Men jag tror han hade mer kärlek än så..
  • m0e
    guild skrev 2009-07-06 12:30:15 följande:
    allt detta gav han till...www.allmichaeljackson.com/charities.html
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 12:32:55 följande:
    han var verkligen en hjälte... en underbar människa.
    Det var han Det finns allt för få människor som han. Och de få som finns/fanns lyckas alltid på något mystiskt sätt gå bort i 'unga' år. Tänker då på Diana, John Lennon och andra stora namn som verkligen försökte påverka den sjuka värld vi lever i!
  • Kibell
    guild skrev 2009-07-06 12:39:20 följande:
    helt fantastiskt....otroligt.
    Älskar den låten
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Brooke

Detta fick jag av SVT
    Hej och tack för ditt mail

"SVT är oerhört återhållsam med begravningar över huvud taget, och att policyn egentligen är att sända vid
    statsbegravningar eller vid begravningar av en person som betytt mycket för Sverige som till exempel Astrid Lindgren.

SVT har bevakat Michael Jacksons död på ett helt annat sätt. Vi har sänt två extrainsatta dokumentärer varav
    ett var egenproducerat, och vi har gett det hela stor plats i våra nyhetssändningar.

Det är hans aktiva gärning som stor artist som vi har speglat på det sättet.
    Med vänlig hälsning
    Tittarservice "

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson