• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Vart är alla sörjande fans som de pratade om? Jag ser bara byggnaden och en parkering med ett par bilar och en gubbe som går fram och tillbaka. *Snark TV"

• m0e
    rly skrev 2009-07-06 14:54:30 följande:
    Nåt grymt härligt hände nyss. Jag fick ett sms av min danslärare där han berättade att dansgruppen Bounce försöker samla ihop 100 dansare som ska göra en hyllning till MJ på centralstationen (jag vet inte om det är här i V-ås eller i Sthlm) och vi ska köra orginaldansen till Beat It fy fasen va kul! Hoppas det blir av! Då ska jag lätt vara med
    Åh fränt! Det lät ju superkul. Du får hålla oss uppdaterade
    Kibell skrev 2009-07-06 15:57:43 följande:
    Började kolla vid tio i, men det är inte mycket som händer...
    Jag började också kolla tio i och det där var ju inte riktigt vad jag hade väntat mig.. undrar om stackarna har någon aning om att de sitter folk i sverige och tittar på när de arbetar.. live?
  • Bevabus

Aa jag ser fram emot det lovar att hålla er uppdaterade!

m0e skrev 2009-07-06 16:02:01 följande:
    Åh fränt! Det lät ju superkul. Du får hålla oss uppdaterade

hahaha exakt

Jag började också kolla tio i och det där var ju inte riktigt vad jag hade väntat mig.. undrar om stackarna har någon aning om att de sitter folk i sverige och tittar på när de arbetar.. live?
  • guild
    Bevabus skrev 2009-07-06 16:01:59 följande:
    Vart är alla sörjande fans som de pratade om? Jag ser bara byggnaden och en parkering med ett par bilar och en gubbe som går fram och tillbaka. *Snark TV"
    haha...
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bevabus

Poliserna har mycket att stå i ser jag...oj oj oj va fansen förlorar kontrollen över sig själva. Det är ju nästan ett mardröms-scenario! haha

Näerå, skämt åsido så är det ju så det troligen kommer vara imorgon. Lite underligt att tänka på.

• Kibell
    m0e skrev 2009-07-06 16:02:01 följande:
    Åh fränt! Det lät ju superkul. Du får hålla oss uppdaterade Jag började också kolla tio i och det där var ju inte riktigt vad jag hade väntat mig.. undrar om stackarna har någon aning om att de sitter folk i sverige och tittar på när de arbetar.. live?
    hade väl trott att man skulle få se fansen...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Dior
    Bevabus skrev 2009-07-06 16:04:50 följande:
    Poliserna har mycket att stå i ser jag...oj oj oj va fansen förlorar kontrollen över sig själva. Det är ju nästan ett mardröms-scenario! hahaNäerå, skämt åsido så är det ju så det troligen kommer vara imorgon. Lite underligt att tänka på.
    Var är det du tittar någonstans? Vill ju också se
  • beadis

jag trodde att jag hade missat ngt, men NEJ

• Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 14:54:55 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 12:27:02 följande: Vackra ord
    Tack Han var en så stor artist och det är inte lätt att skriva om honom nu utan att bli ledsen.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson