• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

me too

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 15:03:35 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 12:43:24 följande:
    sånt svar fick jag oxå
  • Brooke

Ja, vi har en sändning i dag från Staples Center. Och i morgon sänder vid minnesstunden i live-tv klockan 19.

FN FN FN FN DE SKA SÄNDA IDAG :'( JAG MISSAR DET:. Man kan alltid hoppas på att det finns på nätet.. Fast detta är nog bara utanför bland de sörjande fansen!!

• Bevabus

Aa precis det är bara fansen, sen imorgon är själva cermonin. Det är ju cermonin som är viktig
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 15:10:10 följande:

Ja, vi har en sändning i dag från Staples Center. Och i morgon sänder vid minnesstunden i live-tv klockan 19.FN FN FN FN DE SKA SÄNDA IDAG :'( JAG MISSAR DET:. Man kan alltid hoppas på att det finns på nätet.. Fast detta är nog bara utanför bland de sörjande fansen!!
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-06 15:11:27 följande:
    Aa precis det är bara fansen, sen imorgon är själva cermonin. Det är ju cermonin som är viktig Sandra Örebro skrev 2009-07-06 15:10:10 följande:
    jo jag vet. Men de är ju "roligt" (hitta inget annat ord) att se utanför oxå.. Nä nu måste jag göra annat. Ska till stan och göra teorin nu kommer in sen =)
  • Kibell
    Bevabus skrev 2009-07-06 15:49:01 följande:
    Det börjar om7 minuter
    Började kolla vid tio i, men det är inte mycket som händer...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Dior

Ursäkta men jag hänger inte med i snacket här...Komemr det att sändas på svensk tv eller man ska hålla koll på nätet?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson