• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Aa precis så är det, själva begravningen skulle ju vara privat. Så de kanske tar begravningen först? Och sen är minnescermonin. För Jermaine pratade ju om att de skulle hylla Michael med artister och sånt.

Kibell skrev 2009-07-06 14:22:25 följande:
    Men är det inte så att det bara är en minnesgudtjänst och själva begravningen hålls privat?

Som jag fattar det ska man idag 15.55 få se de sörjande fansen och imorgon vissar dom från arenan själva minnesgudstjänsten...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-06 14:23:54 följande:
    Aa precis så är det, själva begravningen skulle ju vara privat. Så de kanske tar begravningen först? Och sen är minnescermonin. För Jermaine pratade ju om att de skulle hylla Michael med artister och sånt.
    Men då ska de ju visa det idag? :/
    Suck.. Vad förvirrande
  • Bevabus

Äsch vi får helt enkelt hålla koll på webb-länkarna och Aftonbladet.se så vi inte missar nåt
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 14:26:56 följande:

Men då ska de ju visa det idag? :/ Suck.. Vad förvirrande
  • Kibell
    Bevabus skrev 2009-07-06 14:23:54 följande:
    Men är det bestämt när begravningen är? Läste någonstans att det kanske skulle hållas idag för att inte alla skulle veta när när är. Svammel men jag hoppas att ni fattar vad jag menar Läste det på Aftonbladet eller Expressen har jag för mig...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 14:26:56 följande:
    Men då ska de ju visa det idag? :/ Suck.. Vad förvirrande
    Tror att det bara är live utanför arenan där fansen sörjer. Och imorgon kl19 så vissar dom från minnesgrejen
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Brooke

Nu har jag skrivit till Aftonbladet för att få veta vad dem menar.. Om de menar att de ska sända det idag så missar jag det..

• Brooke
    Kibell skrev 2009-07-06 14:32:32 följande:
    Tror att det bara är live utanför arenan där fansen sörjer. Och imorgon kl19 så vissar dom från minnesgrejen
    okej.. Men varför just 19:00? Om begravningen skulle vara 10 så ska vi ju sända det 16..
  • Bevabus

Såklart det är imorgon. De kan ju inte visa något som inte har varit än.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 14:28:23 följande:

Om de menar att de ska visa 15:55 IDAG så kommer jag MISSA de :'(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson