• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-06 14:28:26 följande:
    Äsch vi får helt enkelt hålla koll på webb-länkarna och Aftonbladet.se så vi inte missar nåtSandra Örebro skrev 2009-07-06 14:26:56 följande:
    Joo men jag missar det iaf =( 15:30 måste jag åka in till stan för att gå å göra ett teoriprov som börjar 16:30 men måste vara där minst en halvtimme innan för att ta kort till mitt körkort
  • Kibell
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 14:34:51 följande:
    okej.. Men varför just 19:00? Om begravningen skulle vara 10 så ska vi ju sända det 16..
    Ja det kan jag inte svara på...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Bevabus

Familjen har sagt att det är imorgon så vi får lita på det

Kibell skrev 2009-07-06 14:30:39 följande:
    Men är det bestämt när begravningen är? Läste någonstans att det kanske skulle hållas idag för att inte alla skulle veta när när är. Svammel men jag hoppas att ni fattar vad jag menar Läste det på Aftonbladet eller Expressen har jag för mig...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-06 14:36:19 följande:
    Mm jag hoppas det..
  • Kibell
    Bevabus skrev 2009-07-06 14:36:19 följande:
    Ja det får vi göra. Hittade det här på CNN:

The family of the singer, who died June 25, has given no public statement on the planning. However, brother Jermaine Jackson told CNN on Thursday that a private service would be held Tuesday morning.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 11:56:11 följande:

Media kan verkligen konsten att bryta ner folk. Och killen som erkände att hans anklagelser var lögn, det är ju så dags nu när Michael är borta. Han skulle fått sdin upprättelse när han levde.
    Tyvärr så är det så här oxå att OM vi folk skulle sluta, helt bojkotta att köpa dessa jävla skvaller tidningar o andra som skriver detta skit, skulle dessa paparazzis bli utan jobb...jag tror iaf så

vad tror ni?
  • Bevabus

Nåt grymt härligt hände nyss. Jag fick ett sms av min danslärare där han berättade att dansgruppen Bounce försöker samla ihop 100 dansare som ska göra en hyllning till MJ på centralstationen (jag vet inte om det är här i V-ås eller i Sthlm) och vi ska köra orginaldansen till Beat It fy fasen va kul! Hoppas det blir av! Då ska jag lätt vara med

• beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 12:27:02 följande:

Ja, det är helt fruktansvärt. När man hör honom prata i intrevjuer om sitt liv blir man så ledsen. Och så arg när det kommer personer som bryter ner en människa som har fått stå ut med så mycket men ändå ger hela sitt hjärta till världens barn och sen blir anklagad för det vidrigaste brottet man kan begå. Usch mår illa av allt detta. Hans musik kommer i alla fall alltid att leva vidare och jag hoppas att världen kan minnas den och inse hur falska de anklagelserna var.
    Vackra ord
  • beadis
    Kibell skrev 2009-07-06 12:35:38 följande:

Älskar den låten och det klippet speciellt!!
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 12:43:24 följande:

Detta fick jag av SVT Hej och tack för ditt mail "SVT är oerhört återhållsam med begravningar över huvud taget, och att policyn egentligen är att sända vid statsbegravningar eller vid begravningar av en person som betytt mycket för Sverige som till exempel Astrid Lindgren. SVT har bevakat Michael Jacksons död på ett helt annat sätt. Vi har sänt två extrainsatta dokumentärer varav ett var egenproducerat, och vi har gett det hela stor plats i våra nyhetssändningar. Det är hans aktiva gärning som stor artist som vi har speglat på det sättet. Med vänlig hälsning Tittarservice "
    sånt svar fick jag oxå
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson