• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Jag kan se det framför mig. Det börjar med en lugn dag framför tv4. Sen vid 16:00 brakar helvetet loss.
    "Va fan!? Det är en halvtimme kvar på tv4 och nu börjar hyllningarna på MTV!" *rusar till andra datorn och sätter igång en inspelning*
    Samtidigt sätter man sig vid den tredje datorn och klickar fram och tillbaka på alla tre länkar man har uppe för att se vilken som sänder det bästa från minnescermonin. Vad ska man göra om man inte kan bestämma sig??? Och inspelningarna får sköta sig själva, dom kan man se sen. Men man måste ju se dom idag någon gång, här har man gått och väntat på det!
    19:30-22:00 Inte en chans att man missar att spela in konserten på tv4 *sitter och biter på naglarna i frustration över att behöva vänta med att se det som går på mtv, som bandar på den andra datorn*
    22:40-23:40 Här går även tv4 först, videos på mtv har man ju sett förr och det går också att spela in.
    Mellan 22:00-22:40 har vi tid att äta lite och om vi orkar att sörja under begravningen och klickandet mellan alla länkar så ska vi nog hinna klämma fram några tårar!
    Okej då allihopa! Det här klarar vi nog Såvida vi inte tuppar av runt 21:00 av brist på mat. ÄT MYCKET FRUKT UNDER "JACKSONS: AN AMERICAN DREAM!!!"

guild skrev 2009-07-06 13:04:13 följande:
    ...och äta!
  • Brooke

Vi har en inspelningsbar box, så jag ska banda in många program i morgon =) Så jag har lite och göra i veckan :P asg..
    Äre bara tv4 och MTV som visar något program med Michael Jackson?

• guild
    Bevabus skrev 2009-07-06 13:12:33 följande:
    Jag kan se det framför mig. Det börjar med en lugn dag framför tv4. Sen vid 16:00 brakar helvetet loss. "Va fan!? Det är en halvtimme kvar på tv4 och nu börjar hyllningarna på MTV!" *rusar till andra datorn och sätter igång en inspelning*Samtidigt sätter man sig vid den tredje datorn och klickar fram och tillbaka på alla tre länkar man har uppe för att se vilken som sänder det bästa från minnescermonin. Vad ska man göra om man inte kan bestämma sig??? Och inspelningarna får sköta sig själva, dom kan man se sen. Men man måste ju se dom idag någon gång, här har man gått och väntat på det!19:30-22:00 Inte en chans att man missar att spela in konserten på tv4 *sitter och biter på naglarna i frustration över att behöva vänta med att se det som går på mtv, som bandar på den andra datorn*22:40-23:40 Här går även tv4 först, videos på mtv har man ju sett förr och det går också att spela in.Mellan 22:00-22:40 har vi tid att äta lite och om vi orkar att sörja under begravningen och klickandet mellan alla länkar så ska vi nog hinna klämma fram några tårar!Okej då allihopa! Det här klarar vi nog Såvida vi inte tuppar av runt 21:00 av brist på mat. ÄT MYCKET FRUKT UNDER "JACKSONS: AN AMERICAN DREAM!!!"
    ...svettigt värre
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bevabus

Det där såg asläskigt ut! Man förstår ju att det är nån i tv-teamet som reflekteras i en glasruta, men ändå...det där var faktiskt obehagligt...

shines skrev 2009-07-06 13:03:35 följande:
    Har ni sett den här?

Kolla vid 2.14. ser ut som Michaels skugga går förbi i dörröppningen. Kanske en sista hälsning från honom. Hoppas det! Jag tror den är inspelad den 2/7
  • norrlandsgumman
    shines skrev 2009-07-06 13:03:35 följande:
    Har ni sett den här?

Kolla vid 2.14. ser ut som Michaels skugga går förbi i dörröppningen. Kanske en sista hälsning från honom. Hoppas det! Jag tror den är inspelad den 2/7
    vad obehagligt, undra vad det var,,
  • Brooke
    norrlandsgumman skrev 2009-07-06 13:21:59 följande:
    vad obehagligt, undra vad det var,,
    Någon som gick förbi, eller Michael Jackson
  • Kibell
    15.55: LIVE-TV från The Staples Center – där fansen sörjer Michael Jackson. Minnesstunden hålls i morgon 19.00 svensk tid. Aftonbladet.se bevakar LIVE.

Så står det på Aftonbladet nu.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-06 13:57:01 följande:
    15.55: LIVE-TV från The Staples Center ? där fansen sörjer Michael Jackson. Minnesstunden hålls i morgon 19.00 svensk tid. Aftonbladet.se bevakar LIVE.Så står det på Aftonbladet nu.
    Men menar dem då att man ska kunna se minnestunden på AFtonbladet?
  • Bevabus

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kibell skrev 2009-07-06 13:57:01 följande:
    15.55: LIVE-TV från The Staples Center ? där fansen sörjer Michael Jackson. Minnesstunden hålls i morgon 19.00 svensk tid. Aftonbladet.se bevakar LIVE.Så står det på Aftonbladet nu.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson