• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild
    m0e skrev 2009-07-06 12:52:59 följande:
    Jag tror inte de tänker sända den heller. Fick syn på deras tablå imorse och den ser tydligen ut såhär. FAAASEN också! Jag kan ju inte titta på 4:an, Mtv och CNN samtidigt! Hur ska man göra nu då..?På tisdag begravs The King of Pop. I och med detta dedikerar MTV stora delar av dagen till Michael Jackson. Följande program och listor kommer att visas på MTV den 7 juli under 'Michael Jackson Tribute Day': OBS: Alla tider är ungefärliga10.00: Top 10 Michael Jackson16:00 – 18.00: MTV Presents: Michael Jackson, The King of Pop Fokuserar på Michaels uppväxt och Jackson 5, hans solokarroär och varför han fick titeln "King of Pop" under 80- och 90talet. 18.00 Michael Jackson’s Greatest TV Moments I ett 60minuters-program får vi se alla Michaels mest minnesvärda stunder på TV.19.00 Michael Jackson Top 10 video Tribute20.00 MTV Presents: Michael Jackson, The King of Pop (repris från 16.00)22.00: Michael Jackson’s Greatest TV Moments (repris från 18.00)23:00 Michael Jackson Top 20 video Tribute Två timmar av Michael-musik. Se vilken video som hamnar längst upp på listan.
    ...nu skulle man ha flera datorer och flera TV-apparater...hur gör man...ska man sitta och zappa hela dagen och kvällen??
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bevabus

Där sa du nåt med datorer...jag skulle kunna banda programmen på MTV på pappas dator och det på tv4 på min dator men tänk så sänder de begravningen nånstans? Hm...då får jag överta syrrans dator också, hon får gnälla bäst hon vill mohaha

guild skrev 2009-07-06 12:54:46 följande:
    ...nu skulle man ha flera datorer och flera TV-apparater...hur gör man...ska man sitta och zappa hela dagen och kvällen??
  • m0e
    guild skrev 2009-07-06 12:54:46 följande:
    Och vad ska man göra av barnen? Tror jag ska muta sambon så han kan vara hemma och ta hand om dom medans jag ligger framför tvn och zappar Som om det skulle funka ens
  • guild
    Bevabus skrev 2009-07-06 12:56:23 följande:
    Där sa du nåt med datorer...jag skulle kunna banda programmen på MTV på pappas dator och det på tv4 på min dator men tänk så sänder de begravningen nånstans? Hm...då får jag överta syrrans dator också, hon får gnälla bäst hon vill mohaha
    jag får ta sonen TV , så har jag TV 4 på en och MTV på en...sedan har jag alla länkar uppe i datorn och minimerar bilderna...då kan jag se många länkar på samma gång
  • Bevabus

Alltså, fatta hur stressade vi kommer vara imorgon! När ska vi hinna sörja?

guild skrev 2009-07-06 13:00:05 följande:
    jag får ta sonen TV , så har jag TV 4 på en och MTV på en...sedan har jag alla länkar uppe i datorn och minimerar bilderna...då kan jag se många länkar på samma gång
  • Dior

Om någon av er har kanalen E! så titta där. Är en kanal som bara handlar om känidsar

• shines

Har ni sett den här?

Kolla vid 2.14. ser ut som Michaels skugga går förbi i dörröppningen. Kanske en sista hälsning från honom. Hoppas det! Jag tror den är inspelad den 2/7

• guild
    Bevabus skrev 2009-07-06 13:01:51 följande:
    Alltså, fatta hur stressade vi kommer vara imorgon! När ska vi hinna sörja?
    ...och äta!
  • guild
    shines skrev 2009-07-06 13:03:35 följande:
    Har ni sett den här?
    " target="_blank">

Kolla vid 2.14. ser ut som Michaels skugga går förbi i dörröppningen. Kanske en sista hälsning från honom. Hoppas det! Jag tror den är inspelad den 2/7
    guud, ojdå...!
  • m0e
    guild skrev 2009-07-06 13:04:13 följande:
    ...och äta!
    Äsch äta.. det är väl världsliga ting?
    shines skrev 2009-07-06 13:03:35 följande:
    Har ni sett den här?

My god! Det där var nästan läskigt! Jag såg det där programmet live. Synd att man inte såg skuggan då..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson