• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:08:22 följande:
    Han var perfektionist men det betydde ju inte att han var olycklig hela tiden för det bara det jag menade Petra med små skrev 2009-07-06 23:07:23 följande:
    ha, då har jag och han något gemensamt i alla fall, perfektionismen....
  • Bevabus

Men det var ju mera när han var liten, när hans pappa slog honom. Men som sagt, jag tror han var som lyckligast när han var självständig på 80 och 90-talet och när han umgicks med sina barn
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:08:15 följande:

i intervjuen med poerah sa han att han alltid var ledsen, han var lycklig på scen. Men när han gick av så var han ledsen Men som du säger, han stod verkligen för det han trodde på.
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:09:27 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:05:37 följande: Precis så är det ju...han var mjuk...det som vi kvinnor ofta vill ha...eller vad tror ni, är det helt uppåt väggarna att tro ngt sånt?
    Förmodligen... mjuka killar är de som är de speciella.
  • Petra med små
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:08:22 följande:
    Han var perfektionist men det betydde ju inte att han var olycklig hela tiden för det bara det jag menadePetra med små skrev 2009-07-06 23:07:23 följande:
    jag hoppas att du ar rätt
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:10:31 följande:
    Men det var ju mera när han var liten, när hans pappa slog honom. Men som sagt, jag tror han var som lyckligast när han var självständig på 80 och 90-talet och när han umgicks med sina barn Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:08:15 följande:
    ja jag hoppas att han var det
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:11:25 följande:

Förmodligen... mjuka killar är de som är de speciella.
    jag tror det iaf..men samtidigt kunde han vara den tuffa, sexiga på scen som vi kvinnor oxå gillar...han hade allt helt enkelt
  • Brooke

Petra med små skrev 2009-07-06 22:56:14 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:54:14 följande:
    klart du får
    Ohh THANKS!! Kunde inte ha sagt det bättre själv. Många förstår inte hur jag menar när jag säger att jag har följt honom under en längre tid. En av mina vänner på msn tror inte ens på mig att jag diggade hans musik när jag va mindre. Visst lyssnade jag inte på hans musik som jag gör nu. Men sen så fick inte vi bredband förns efter 2001 eller liknande. Så vi har inte haft bredband så himla länge. Bara för att han har känt mig i 7 år så säger han att jag INTE är ett "fan" Visst kanske jag inte va ett fan men jag gillar hans musik. Men han tror inte på mig.. BLir så jädra sur
  • Bevabus

Det är en av sakerna som jag tycker är fascinerande med honom. Han var såå blyg och ödmjuk bakom scenen. Men väl uppe på scenen så juckade han, tog sig på skrevet, sjöng om sexiga tjejer och vad han ville göra med dem osv. Jag tycker det är ett starkt bevis för just HUR hemma han kände sig på scenen

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:12:51 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:11:25 följande:
    jag tror det iaf..men samtidigt kunde han vara den tuffa, sexiga på scen som vi kvinnor oxå gillar...han hade allt helt enkelt
  • m0e

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:00:54 följande:

Men visst, det gör så ont att läsa och höra om detta. En sån godhjärtat person som bara vill väl får bara ta skit. Han förtjänade mer än så...
    Det är nog det som gör mest 'ont' i mig om man nu kan säga så.
    Min mamma är en väldigt fin människa som bryr sig om både, djur, natur och människor. Jag har blivit uppfostrad att respektera alla levande varelser och självaste moder jord (vad hippie det där lät, det är jag medveten om ) Jag har vuxit upp med källsortering, fadderbarn och djur (trots att min pappa var allergisk ). Så för mig är det helt självklart att man ska göra det man kan för att hjälpa andra.
    MJ hade pengarna och han hade makten att göra skillnad vilket han också gjorde Min mamma brukade ofta predika om vilken fin människa han var Och så har folk MAGE att fokusera på pedofilrykten och annat skit!
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:12:51 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:11:25 följande: jag tror det iaf..men samtidigt kunde han vara den tuffa, sexiga på scen som vi kvinnor oxå gillar...han hade allt helt enkelt
    mmm kan inte låta bli att dreggla över 90tals videorna där han såg som bäst ut och han hade precis ALLT, även till slutet.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson