• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:41:15 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:38:54 följande:
    Så gråter jag igen..tack för den....o nu sitter min man bakom mig i soffan
    Ops.. hehe.. du får försöka hålla dig =)
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:41:38 följande:

Dels så ville han inte, jag håller med tycker det är skumt att ingen sa nej nu RÄCKER det. När hans barnflicka(som fick sparken hela tiden) Fråga Janet och hans mamma så såg han ju det som ett svek mot honom. jag tror han sökte en tröst i tabletterna, och han blev efter ett tag knäckt över pressen, dem jagade honom. Han fick aldrig leva sitt liv..
    But he was powerful...såg ni inte klippet med hans sköterska?
    annars kan jag försöka hitta den
  • Trollet Ludenben
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:42:15 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:39:57 följande: Va kul att du gilla det =)
    ja, det var ju sant med... och det är så ledsamt att världen förlorat honom.
  • Bevabus

Aa jag är ett stort fan av Elvis så lite läskigt att de dog på samma sätt....

Aa det tror jag med

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:42:39 följande:
    ja, såg du oxå den?kunde de inte gjort det nu MJ...fast de kommer garanterat göra det i framtiden med honom
  • Bevabus

Hm...skicka gärna

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:43:57 följande:
    But he was powerful...såg ni inte klippet med hans sköterska?annars kan jag försöka hitta den
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:43:40 följande:

Ops.. hehe.. du får försöka hålla dig =)
    kan inte...men det var bara en liten tår som han komma upp i ögonen, det har gått över
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:40:17 följande:
    Men familjen hade ju tydligen bönat o bett Michael att checka in på rehab men han var övertygad om att han inte var missbrukare så..Man kan ju inte tvinga en vuxen man till nåt sånt tyvärr. Man måste vilja det själv.
    Man kan tvinga en vuxen människa, men det beror ju på vart man bor. Om man anser att personen är i fara så kan man slå larm, och så kan dem få i uppgift att filma honom under en tid, och sen kan en läkare kolla på det och bedömma sen kanske man kan tvinga honom att lägga in sig. Titta på filmen tillexempel tillsammans med den det gäller. Då kanske han INSER hur mkt han äter
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:42:39 följande:
    ja, såg du oxå den?kunde de inte gjort det nu MJ...fast de kommer garanterat göra det i framtiden med honom
    men stop, va snackar ni om nu???
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:45:01 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:43:40 följande: kan inte...men det var bara en liten tår som han komma upp i ögonen, det har gått över
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:43:57 följande:
    But he was powerful...såg ni inte klippet med hans sköterska?annars kan jag försöka hitta den
    Jo jag tror jag såg dä men jag är inte säker :/ Det var väl något om att han avskeda henne hela tin? När hon kom barnen för nära så sparka han henne.. Undrar om hon aldrig lärde sig =/
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson