• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:20:02 följande:
    Kom nu ihåg att han inte BARA fick ta skit, han hade många fans som gav honom en massa kärlek och glädje Det låter så deprimerande att han bara "gav och gav men fick bara skit tbx" för det är ju inte sant. Om han bara hade fått skit tbx så hade han ju knappast räknats som Kungen av Pop
    Håller med, han gav, han fick, han LOG.. Han älskade. Många älskade honom, och gör det fortfarande. :P
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:24:30 följande:

Håller med, han gav, han fick, han LOG.. Han älskade. Många älskade honom, och gör det fortfarande. :P
    I LOVE MICHAEL, I LOVE YOU MORE
  • Kibell

Skulderna, pressens jakt på honom omALLT, anklagande (vad sjutton hette det nu igen), den stundande comebacken fick nog  MJ att känna att det var mycket. Han var ju mer eller mindre tvungen att göra dessa 50 spelningar i London för att kunna betala det ha var skyldig. Jag undrar om han verkligen ville göra This Is It?
    OM han inte hade varit skyldig en massa pengar och OM pressen inte jagat honom så mycket hade det här inte hänt tror jag.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:25:42 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:24:30 följande:
    I LOVE MICHAEL, I LOVE YOU MORE
    Okej så du älskar Michael, men du älskar mig mer? ASG
  • beadis
    Kibell skrev 2009-07-06 23:25:46 följande:
    Skulderna, pressens jakt på honom omALLT, anklagande (vad sjutton hette det nu igen), den stundande comebacken fick nog  MJ att känna att det var mycket. Han var ju mer eller mindre tvungen att göra dessa 50 spelningar i London för att kunna betala det ha var skyldig. Jag undrar om han verkligen ville göra This Is It? OM han inte hade varit skyldig en massa pengar och OM pressen inte jagat honom så mycket hade det här inte hänt tror jag.
    och om läkar jäveln inte hade skrivit ut mer mediciner
  • m0e
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:20:02 följande:
    Kom nu ihåg att han inte BARA fick ta skit, han hade många fans som gav honom en massa kärlek och glädje Det låter så deprimerande att han bara "gav och gav men fick bara skit tbx" för det är ju inte sant. Om han bara hade fått skit tbx så hade han ju knappast räknats som Kungen av Pop
    Nä det är ju sant! Tack för den, det behövde jag verkligen! Innan jag hade börjat predika ännu mer

Det jag menade var att det finns så många där ute som bara får se skandalrubrikerna på förstasidan och tycker han var en knäppgök utan att ens ha någon aning om allt det fina han faktiskt också gjort.
  • Bevabus

Det där med pappan är så komplicerat. Jag tror han hade ett hat-älsk förhållande till honom. Han ville så gärna att pappan skulle acceptera honom som en son och inte som en väg till berömmelsen. Michael pratade om det i Oprah-intervjun, men i andra ord.

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:23:16 följande:

Det tror jag oxå.. Han älskade verkligen sina barn, och när han va självständig. Jag tror han älskade i princip ALLA som fanns i hans närhet FÖRUTOM hans far.. Sen kanske de fanns någon mer han inte gillade.. Jag skulle iaf ÄLSKA att va i hans närhet...
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-06 23:25:46 följande:
    Skulderna, pressens jakt på honom omALLT, anklagande (vad sjutton hette det nu igen), den stundande comebacken fick nog  MJ att känna att det var mycket. Han var ju mer eller mindre tvungen att göra dessa 50 spelningar i London för att kunna betala det ha var skyldig. Jag undrar om han verkligen ville göra This Is It? OM han inte hade varit skyldig en massa pengar och OM pressen inte jagat honom så mycket hade det här inte hänt tror jag.
    Han visste inte att han skrev under för 50 spelningar, jag har hört att han trodde de bara va 10 st.. :O
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:26:30 följande:

Okej så du älskar Michael, men du älskar mig mer? ASG
    Du förstår nog, men vill inte förstå

MJ ropade ju alltid ut detta till sina fans
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:27:11 följande:
    Det där med pappan är så komplicerat. Jag tror han hade ett hat-älsk förhållande till honom. Han ville så gärna att pappan skulle acceptera honom som en son och inte som en väg till berömmelsen. Michael pratade om det i Oprah-intervjun, men i andra ord.Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:23:16 följande:
    Ja jag håller med.. I den där bilagan som man fick med expressen så står det att Michael och hans var hade en BRA relation men det tvivlar jag på när michael har sagt att han kunde spy av en blick från hans far.. :/
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson