• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:32:10 följande:
    Vem vet, han kanske hade mått tusen gånger bättre om han inte haft skulderna och alla anklagelser (eller man kan väl praktiskt taget GARANTERA att fallet skulle vara så) och då kanske han hade gjort en ny skiva för att han verkligen velat det. För att han kanske hade haft lust kvar till det. Men nu får vi aldrig reda på det Han sa i en intervju jag såg nyss att han aldrig slutat att skapa musik, bara det att nu gör han något utav det.
    så nu kan vi bara vänta på ngn ny album med älsklingen...det borde väl komma ngn nu snart
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:31:02 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:28:28 följande: ALDRIG att han kommer upp i MJ liga så att säga, hur han än försöker
    nä, det kan han glömma... att ens försöka.
  • Petra med små

den pressen hade knäckt vem som helst....

• beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:33:57 följande:

nä, det kan han glömma... att ens försöka.
    han försöker säkert...med tanke på hans dans och så
  • Bevabus

En låt är ute iaf, sen kommer den att komma på Akons skiva. Tydligen så hade han en till låt som var helt klar. Och sen jättemånga låtar som var på gränsen till klara.

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:33:56 följande:
    så nu kan vi bara vänta på ngn ny album med älsklingen...det borde väl komma ngn nu snart
  • beadis

lyssnar på will you be there...den är så fin

• Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:34:50 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:33:57 följande: han försöker säkert...med tanke på hans dans och så
    hmm... Michael var en genialisk dansare, vilket sätt att röra sig på han hade. Så unikt...
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:35:47 följande:
    lyssnar på will you be there...den är så fin
    ja det är den
  • Kibell

Sen tycker jag det är konstigt/trist att inte någon i hans närhet satte ner foten och sa STOPP och såg till att han fick hjälp mot sitt tablettmissbruk. Varför stod alla så handfallna? Även om han inte ville så får man väl se till att hjälpa en sån person. Man behöver ju inte fortsätta med att ge han tabletter. Bara säga "Nej jag hjälper dig inte med några mer tabletter"

♥Älskar min Isabelle♥
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:35:21 följande:
    En låt är ute iaf, sen kommer den att komma på Akons skiva. Tydligen så hade han en till låt som var helt klar. Och sen jättemånga låtar som var på gränsen till klara.
    vi får hoppas att de var såpass klara att de kan använda de till en skiva...men dagens teknologi kan man ju allt

jag tänkte på en sak...för ngt år sedan tittade jag på American Idol o de hade ngn slags hyllnings konsert för Elvis tror jag det var...där hade de gjort en såndär hologram av honom...det var riktigt läskigt att se...kan de inte göra det med MJ med...det var precis som om elvis eller vem det nu var stod på scenen o sjöng på riktigt
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson