• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:24:28 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:21:48 följande: och kommer ALLTID att vara king of pop Så Justin Timberlake o vad ni andra heter..glöm det...(nu vet jag inte ens om JT tillhör pop)
    fattar inte ens hur de kunde dra in justin timberlake i detta... det är ju inte ens samma division och kommer aldrig att bli det heller *fnys*
  • Bevabus

jag förstår

m0e skrev 2009-07-06 23:27:07 följande:
    Nä det är ju sant! Tack för den, det behövde jag verkligen! Innan jag hade börjat predika ännu mer Det jag menade var att det finns så många där ute som bara får se skandalrubrikerna på förstasidan och tycker han var en knäppgök utan att ens ha någon aning om allt det fina han faktiskt också gjort.
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:28:07 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:26:30 följande:
    Du förstår nog, men vill inte förstå MJ ropade ju alltid ut detta till sina fans
    Ja jag vet.. JAg sitter ju och driver med dig.. ASG
  • Petra med små
    Kibell skrev 2009-07-06 23:25:46 följande:
    Skulderna, pressens jakt på honom omALLT, anklagande (vad sjutton hette det nu igen), den stundande comebacken fick nog  MJ att känna att det var mycket. Han var ju mer eller mindre tvungen att göra dessa 50 spelningar i London för att kunna betala det ha var skyldig. Jag undrar om han verkligen ville göra This Is It? OM han inte hade varit skyldig en massa pengar och OM pressen inte jagat honom så mycket hade det här inte hänt tror jag.
    jag tror som du
  • Kibell
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:27:23 följande:
    Han visste inte att han skrev under för 50 spelningar, jag har hört att han trodde de bara va 10 st.. :O
    Nä det visste ahn inte utan vaknade upp morgonen efter och fick tydligen veta det
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:28:28 följande:

fattar inte ens hur de kunde dra in justin timberlake i detta... det är ju inte ens samma division och kommer aldrig att bli det heller *fnys*
    ALDRIG att han kommer upp i MJ liga så att säga, hur han än försöker
  • Trollet Ludenben
    Kibell skrev 2009-07-06 23:29:52 följande:
    Nä det visste ahn inte utan vaknade upp morgonen efter och fick tydligen veta det
    stackare
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-06 23:29:52 följande:
    Mm. han skrev under för femtio men han trodde han skrev UNDER för 10.. Helt jädra sjukt...Jag tror han kände en stor press på sig för att göra FEMTIO spelningar. Fn jag tror INGEN skulle orka göra 50 spelningar. Nu var detta inte varje dag i femtio dar de va väl antagligen utspritt men väldigt nära inpå varandra.. Helt jädra sjukt..
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:28:55 följande:

Ja jag vet.. JAg sitter ju och driver med dig.. ASG
    och det förstod jag med
  • Bevabus

Vem vet, han kanske hade mått tusen gånger bättre om han inte haft skulderna och alla anklagelser (eller man kan väl praktiskt taget GARANTERA att fallet skulle vara så) och då kanske han hade gjort en ny skiva för att han verkligen velat det. För att han kanske hade haft lust kvar till det. Men nu får vi aldrig reda på det Han sa i en intervju jag såg nyss att han aldrig slutat att skapa musik, bara det att nu gör han något utav det.

Kibell skrev 2009-07-06 23:25:46 följande:
    Skulderna, pressens jakt på honom omALLT, anklagande (vad sjutton hette det nu igen), den stundande comebacken fick nog  MJ att känna att det var mycket. Han var ju mer eller mindre tvungen att göra dessa 50 spelningar i London för att kunna betala det ha var skyldig. Jag undrar om han verkligen ville göra This Is It? OM han inte hade varit skyldig en massa pengar och OM pressen inte jagat honom så mycket hade det här inte hänt tror jag.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson