• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Jag kan säga SÅHÄR, ingen och då menar jag INGEN kommer ALDRIG komma upp i Michaels erfarenhet eller liknande, han hade en sån hög nivå, han tänkte annorlunda än vad dagens artister gör. Han DANSADE Med hjärtat och inte med huvudet. Han sjöng som en gud och jag kan inte ens förklara det i ord utan att svära..

• beadis
    Kibell skrev 2009-07-06 23:38:38 följande:
    Sen tycker jag det är konstigt/trist att inte någon i hans närhet satte ner foten och sa STOPP och såg till att han fick hjälp mot sitt tablettmissbruk. Varför stod alla så handfallna? Även om han inte ville så får man väl se till att hjälpa en sån person. Man behöver ju inte fortsätta med att ge han tabletter. Bara säga "Nej jag hjälper dig inte med några mer tabletter"
    familjen försökte ju, bara 14 dagar innan att stoppa honom, få in han på rehab
  • Trollet Ludenben
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:38:54 följande:
    Jag kan säga SÅHÄR, ingen och då menar jag INGEN kommer ALDRIG komma upp i Michaels erfarenhet eller liknande, han hade en sån hög nivå, han tänkte annorlunda än vad dagens artister gör. Han DANSADE Med hjärtat och inte med huvudet. Han sjöng som en gud och jag kan inte ens förklara det i ord utan att svära..
    kunde inte sagt det bättre själv....
  • Bevabus

Men familjen hade ju tydligen bönat o bett Michael att checka in på rehab men han var övertygad om att han inte var missbrukare så..
    Man kan ju inte tvinga en vuxen man till nåt sånt tyvärr. Man måste vilja det själv.

Sen tycker jag det är konstigt/trist att inte någon i hans närhet satte ner foten och sa STOPP och såg till att han fick hjälp mot sitt tablettmissbruk. Varför stod alla så handfallna? Även om han inte ville så får man väl se till att hjälpa en sån person. Man behöver ju inte fortsätta med att ge han tabletter. Bara säga "Nej jag hjälper dig inte med några mer tabletter"
  • Bevabus

De snackade ju förut om att göra en hel konsert med hologram av MJ. Det skulle va häftigt men läskigt att se! Den med Elvis såg ju så otroligt äkta ut!

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:38:47 följande:
    vi får hoppas att de var såpass klara att de kan använda de till en skiva...men dagens teknologi kan man ju alltjag tänkte på en sak...för ngt år sedan tittade jag på American Idol o de hade ngn slags hyllnings konsert för Elvis tror jag det var...där hade de gjort en såndär hologram av honom...det var riktigt läskigt att se...kan de inte göra det med MJ med...det var precis som om elvis eller vem det nu var stod på scenen o sjöng på riktigt
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:38:54 följande:

Så gråter jag igen..tack för den....o nu sitter min man bakom mig i soffan
  • Brooke
    Dels så ville han inte, jag håller med tycker det är skumt att ingen sa nej nu RÄCKER det. När hans barnflicka(som fick sparken hela tiden) Fråga Janet och hans mamma så såg han ju det som ett svek mot honom. jag tror han sökte en tröst i tabletterna, och han blev efter ett tag knäckt över pressen, dem jagade honom. Han fick aldrig leva sitt liv..
  • Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:39:57 följande:

kunde inte sagt det bättre själv....
    Va kul att du gilla det =)
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:41:00 följande:
    De snackade ju förut om att göra en hel konsert med hologram av MJ. Det skulle va häftigt men läskigt att se! Den med Elvis såg ju så otroligt äkta ut!
    ja, såg du oxå den?

kunde de inte gjort det nu MJ...fast de kommer garanterat göra det i framtiden med honom
  • Kibell
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:39:39 följande:
    familjen försökte ju, bara 14 dagar innan att stoppa honom, få in han på rehab
    Det har jag missat.
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:40:17 följande:
    Men familjen hade ju tydligen bönat o bett Michael att checka in på rehab men han var övertygad om att han inte var missbrukare så..Man kan ju inte tvinga en vuxen man till nåt sånt tyvärr. Man måste vilja det själv.
    Jag vet att man inte kan tvinga någon men ibland önskar man det.
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson