• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:16:01 följande:
    Det är en av sakerna som jag tycker är fascinerande med honom. Han var såå blyg och ödmjuk bakom scenen. Men väl uppe på scenen så juckade han, tog sig på skrevet, sjöng om sexiga tjejer och vad han ville göra med dem osv. Jag tycker det är ett starkt bevis för just HUR hemma han kände sig på scenen
    så var det...
  • Bevabus

Kom nu ihåg att han inte BARA fick ta skit, han hade många fans som gav honom en massa kärlek och glädje Det låter så deprimerande att han bara "gav och gav men fick bara skit tbx" för det är ju inte sant. Om han bara hade fått skit tbx så hade han ju knappast räknats som Kungen av Pop

• Trollet Ludenben
    m0e skrev 2009-07-06 23:17:23 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:00:54 följande: Det är nog det som gör mest 'ont' i mig om man nu kan säga så. Min mamma är en väldigt fin människa som bryr sig om både, djur, natur och människor. Jag har blivit uppfostrad att respektera alla levande varelser och självaste moder jord (vad hippie det där lät, det är jag medveten om ) Jag har vuxit upp med källsortering, fadderbarn och djur (trots att min pappa var allergisk ). Så för mig är det helt självklart att man ska göra det man kan för att hjälpa andra. MJ hade pengarna och han hade makten att göra skillnad vilket han också gjorde Min mamma brukade ofta predika om vilken fin människa han var Och så har folk MAGE att fokusera på pedofilrykten och annat skit!
    Ja, en totalt osjälvisk människa som delade med sig både ekonomiskt och känslomässigt. Och att folk bara tror på de där jävla anklagelserna får mig verkligen att må illa. Vidriga brott han anklagats för. Ont det måste gjort i honom att genomlida detta.
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:17:27 följande:

mmm kan inte låta bli att dreggla över 90tals videorna där han såg som bäst ut och han hade precis ALLT, även till slutet.
    ja han var en riktig läckerbit åren 85-99 ungefär
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:20:02 följande:
    Kom nu ihåg att han inte BARA fick ta skit, han hade många fans som gav honom en massa kärlek och glädje Det låter så deprimerande att han bara "gav och gav men fick bara skit tbx" för det är ju inte sant. Om han bara hade fått skit tbx så hade han ju knappast räknats som Kungen av Pop
    eller sålt mest av ALLA..är det 100miljoner album av Thriller?
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:20:02 följande:
    nä av fansen fick han hyllningar och han är älskad världen över. Det är media som kastat skit på honom för mycket. Men inte fansen. Och han var king of pop
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:20:54 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:17:27 följande: ja han var en riktig läckerbit åren 85-99 ungefär
    oja... det var han
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:10:31 följande:
    Men det var ju mera när han var liten, när hans pappa slog honom. Men som sagt, jag tror han var som lyckligast när han var självständig på 80 och 90-talet och när han umgicks med sina barnTrollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:08:15 följande:
    Det tror jag oxå.. Han älskade verkligen sina barn, och när han va självständig. Jag tror han älskade i princip ALLA som fanns i hans närhet FÖRUTOM hans far.. Sen kanske de fanns någon mer han inte gillade.. Jag skulle iaf ÄLSKA att va i hans närhet...
  • Bevabus

Många miljoner är det iaf...i en intervju så säger M att det var uppe i 60 miljoner men det har ju utan att tveka ökat sen dess, frågan är bara hur mycket

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:21:48 följande:
    eller sålt mest av ALLA..är det 100miljoner album av Thriller?
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:21:48 följande:

nä av fansen fick han hyllningar och han är älskad världen över. Det är media som kastat skit på honom för mycket. Men inte fansen. Och han var king of pop
    och kommer ALLTID att vara king of pop

Så Justin Timberlake o vad ni andra heter..glöm det...(nu vet jag inte ens om JT tillhör pop)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson