• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-28 21:47:34 följande:

denna är part 4 (den jag är på nu) av 11 .. men alla är samlade på höger sida
    ooohhh..va kul, de ska jag kolla på nu med en gång tack för tipset
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 21:53:51 följande:
    ooohhh..va kul, de ska jag kolla på nu med en gång tack för tipset
    very welcome
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    bebis090614 skrev 2009-06-28 21:49:44 följande:
    usch, jag blev uppriktigt ledsen när jag fick reda på att han hade gått bort... Men det är skönt att veta att han aldrig kommer bli glömd.. det finns/fanns ju bara en MJ..
    Finns en till som heter Michael Jackson men ingen kan toppa The king of pop.. Ingen Kan komma upp i hans nivå som han kom som artist..
  • bebis090614
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 21:56:27 följande:
    Finns en till som heter Michael Jackson men ingen kan toppa The king of pop.. Ingen Kan komma upp i hans nivå som han kom som artist..
    men nu syftade jag ju på honom som person.
  • KikiBoo

ja det finns ju en michael jackson som har skrivit en bok om öl. den har min sambo, hehe

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • guild
    BooBoo skrev 2009-06-28 20:46:16 följande:

" target="_blank">

Han e så söt  0.44 när han säger sorryDenna låt spelade jag, sambon och ett gäng in julen-06. Vi hade byggt en studio. Jag körade, hihi. Slutet på låten så stod alla och sjöng för kung o fosterland. Vilken stämning det var
    underbar video...börjar gå upp för mig att denna vackra människa är död. Vilket leende!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • beadis

den första filmen var ju "hilarious" Så rolig, när han säger...i LOVE to tour...fast han egentligen hatar det...

• Blåbärspaj

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 21:51:03 följande:

Asså jag MÅSTE säga detta. Men han ser ju verkligen bra ut fasten näsan och att han är så blek ...Tkr nästan han ser bättre ut nu än va han gjorde som liten.. Han hade ju så stort hår som liten. Tkr mer om när han hade långt hår och så=)
    ??? !!!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson