• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

film nr 2...no no..but seriously I Love my fans... tänk om man hade fått vara på en av hans konserter

• Brooke
    bebis090614 skrev 2009-06-28 21:58:32 följande:
    men nu syftade jag ju på honom som person.
    Jo jag vet :P haha
  • Brooke
    Blåbärspaj skrev 2009-06-28 22:04:24 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 21:51:03 följande:
    ??? !!!
    Vad??
  • beadis

jag tror att MJ var en Väldigt känslosam person, såg ni part 2 när de kommer fram med tårtan o han börjar gråta...

• Blåbärspaj

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 22:05:26 följande:

Vad??
    tyckte det var chockerande bara
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 22:06:30 följande:
    jag tror att MJ var en Väldigt känslosam person, såg ni part 2 när de kommer fram med tårtan o han börjar gråta...
    Mmmm
    Ja e på part 5 nu. Såg han nyss i bar överkropp, haha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Klarisen

här är en till som hade Mikael jackson som sin popidol på 80-talet

jag fick höra det på radion när jag körde dottern på dagis fredag morgon annars hade jag nog inte fått veta det fråns senare

det var min stora idol, jag hade LP-skivor, singlar och senare cd-skivor, jag gick på danskurs i 8.an och dansade till hans låtar

jag kan inte fatta det än för jag har inte hängt med så mkt vad han gjort och så de senaste 10-15åren men har ju läst och sett tv om honom ibland och så

kollade på inslag som aftonbladet hade om dödsbeskedet och sånt, då kom det tårar......

var han sjuk? eller var han fast i drogvärden? jag har som inte läst mer om hur han mådde!??

• Bevabus

Vad vet du om vi pratade om honom innan eller inte?

korsdrag skrev 2009-06-28 22:12:54 följande:
    Jag kan ju tycka att det är asfånigt att sitta å diskutera sånt här bara för att han är död. Om han nu va en sån viktig person för er, varför diskuterades inget innan? Själv är jag och VAR ett troget fan av MJ, och jag lyssnade på musiken lika mycke innan som nu. Och det är tamejfan ännu värre att göra sig själv viktig på hans bekostnad. Ge honom en TYST minut istället för att spy ur er töntigheter på hans bekostnad.
  • Brooke
    Klarisen skrev 2009-06-28 22:12:02 följande:
    här är en till som hade Mikael jackson som sin popidol på 80-taletjag fick höra det på radion när jag körde dottern på dagis fredag morgon annars hade jag nog inte fått veta det fråns senaredet var min stora idol, jag hade LP-skivor, singlar och senare cd-skivor, jag gick på danskurs i 8.an och dansade till hans låtarjag kan inte fatta det än för jag har inte hängt med så mkt vad han gjort och så de senaste 10-15åren men har ju läst och sett tv om honom ibland och såkollade på inslag som aftonbladet hade om dödsbeskedet och sånt, då kom det tårar......var han sjuk? eller var han fast i drogvärden? jag har som inte läst mer om hur han mådde!??
    Tydligen så injuerade(stavning) hans läkare läkemedlet demerol en timma innan hans hjärta stannade =(
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 22:18:47 följande:

Tydligen så injuerade(stavning) hans läkare läkemedlet demerol en timma innan hans hjärta stannade =(
    ja rakt i hjärtat stod det på text- tv
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson