• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Neelah

Janet hade en liten hatt, LaToya och Rebbie hade stora hattar. Randy är han som är flintskallig, Tito är lite knubbig, Jermaine är den med en massa ärr i ansiktet, Marlon han med mustach och Jackie stod lite för sig själv till vänster - en lång smal man.

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:09:04 följande:

hade inte hon en liten hatt på sig?? PÅ slutet av Paris tal så hjälpte hon att rikta mikrofonen åt henne
  • Bevabus

De fäster ju skorna i golvet, man ser det bara inte från scenen. Små saker de hakar sig fast i. Inget svårt trick men det krävs ju en hel del benstyrka för att orka luta sig..

xxmeyaxx skrev 2009-07-07 23:10:37 följande:
    Jag kommer nog aldrig förstå hur han gjorde den där lutningen.
  • noconwood
    xxmeyaxx skrev 2009-07-07 23:10:37 följande:
    Jag kommer nog aldrig förstå hur han gjorde den där lutningen.
    nej, den lutningen är emot allt vad tyngdkraft heter
    just me
  • Brooke

han kan få byta kläder.: Tkr inte han passar i den där "dräckten" som är guldaktig.. :O

• Mamma 2b

Men han är ju så förbannat cool i sina paltor, och hela sin stil..

• m0e

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:12:18 följande:

han kan få byta kläder.: Tkr inte han passar i den där "dräckten" som är guldaktig.. :O

Vad menar du med det!?? Michael Jackson är ju den ENDE som lyckas få en guld-string-body med alldeles för korta byxor till sexigt
  • noconwood

jaaa! hela hans scen närvaro = Jacko!! jag förknippar han med "kallingarna utanpå kroppen stilen"

just me
  • xxmeyaxx
    TereseA skrev 2009-07-07 23:11:01 följande:
    vilken bra kondition han måste haft..dansa och sjunga samtidigt måste vara jobbigt.
    Det är det! Tro mig.. (står själv på scen och dansar och sjunger)
    « Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx
    Bevabus skrev 2009-07-07 23:12:01 följande:
    De fäster ju skorna i golvet, man ser det bara inte från scenen. Små saker de hakar sig fast i. Inget svårt trick men det krävs ju en hel del benstyrka för att orka luta sig..
    Ja. En jäkla benstyrka. Något som jag inte har
    « Feel the magic of Meya »
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson