• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • xxmeyaxx

HON är glad.

« Feel the magic of Meya »
  • Bevabus

För linorna hade hjälpt honom att luta sig fram. Men det är omöjligt att ha ENBART linor som håller upp honom för då hade hans skor gildit iväg och han hade trillat pladask på scenen Så han hakade säkerligen fast dom i nåt

Bevabus skrev 2009-07-07 23:20:16 följande:
    Jag vet det inte, chansar bara på det för jag har sett det tricket förr och då har det utförts så. Men Michael kanske gjorde på ett annat sätt, vad vet jag Han kanske hade både linor och nåt han hakade skorna i Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:18:33 följande:
  • Brooke
    m0e skrev 2009-07-07 23:14:22 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:12:18 följande:
    Vad menar du med det!?? Michael Jackson är ju den ENDE som lyckas få en guld-string-body med alldeles för korta byxor till sexigt
    Jag gilalr mer hans stil då han har t-shirt, de svarata byxorna hans skor och en shorta helt vidöppen som flaxar i det fria.. =)
  • Bevabus

Fansen står och skriker och ser glada ut när tjejen är uppe på scenen men egentligen tänker dom "Din bitch! Det är JAG som borde vara uppe där med Michael!"

• beadis
    Uncia skrev 2009-07-07 23:17:23 följande:
    Lite småfakta dem satt ihop från csn-länken för er som vill läsa. Michael Jackson signed his will on 7/7/02. -- Michael Jackson's memorial was on 7/7/09 ... exactly 7 years after the will was signed. -- Michael Jackson's two biggest hits -- "Black & White" and "Billie Jean" -- were each #1 for 7 weeks. -- Michael Jackson's three biggest albums -- "Thriller," "Bad" and "Dangerous" -- each produced 7 top 40 hits. -- Michael Jackson was the 7th of 9 children
    WOW
  • Bevabus

hahaha dessa tjejer är för roliga det behövs starka säkerhetsvakter. Jag har sagt det förr o säger det igen, jag hade skämts över att bete mig sådär inför min idol...

• beadis

nu är jag riktigt avis på er...är den konserten på youtube?

• Night Angel

åhh gisses hon nästan drog omkull michael på scenen

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson