• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 23:20:16 följande:
    Jag vet det inte, chansar bara på det för jag har sett det tricket förr och då har det utförts så. Men Michael kanske gjorde på ett annat sätt, vad vet jag Han kanske hade både linor och nåt han hakade skorna i Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:18:33 följande:
    Nej de tror jag inte.. Inga linor Knappast
  • m0e
    xxmeyaxx skrev 2009-07-07 23:21:25 följande:
    HON är glad.

Jag har ofta funderat på vad som händer med tjejerna sen. Blir de liksom utkastade på gatan igen eller stoppar man tillbaks dom där de hittades?
  • Bevabus

det var nån annans förslag, inte mitt

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:23:21 följande:

Nej de tror jag inte.. Inga linor Knappast
  • Mamma 2b

Samma här. Visa honom lite respekt för sjutton. Att bete sig så där skulle nog inte få honom att må så bra tror jag..

• noconwood
    m0e skrev 2009-07-07 23:23:50 följande:
    Jag har ofta funderat på vad som händer med tjejerna sen. Blir de liksom utkastade på gatan igen eller stoppar man tillbaks dom där de hittades?
    de blir nog VIP *hoppas*
    just me
  • Bevabus

tv4...eller vad menar du?

snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 23:23:20 följande:
    nu är jag riktigt avis på er...är den konserten på youtube?
  • Fröken Juni

Hon fick bäras bort av vakterna, vilken grej att få krama honom.

• Mamma 2b
    m0e skrev 2009-07-07 23:23:50 följande:
    Haha, de kastas väl ut i havet så får de kämpa sig fram igen tills de svimmar antar jag
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 23:23:08 följande:
    hahaha dessa tjejer är för roliga det behövs starka säkerhetsvakter. Jag har sagt det förr o säger det igen, jag hade skämts över att bete mig sådär inför min idol...
    Jag med :O Förstår inte va dem tänker med ..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson