• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 23:24:40 följande:
    tv4...eller vad menar du?
    JA
  • noconwood

nu blir ja ännu mer ledsen över att han faktiskt e borta...glömde nästan det för en sekund...

just me
  • Uncia

undrar hur länge det dröjde innan den tjejen tvättade sig efter att ha kramat honom.

• reserverad

Såg snubben som gjorde videon i en dokumentär förra veckan, han sa linor.

Bevabus skrev 2009-07-07 23:21:28 följande:
    För linorna hade hjälpt honom att luta sig fram. Men det är omöjligt att ha ENBART linor som håller upp honom för då hade hans skor gildit iväg och han hade trillat pladask på scenen Så han hakade säkerligen fast dom i nåt
  • Brooke

Äre någon som vet tiderna nu?? eftersom de drog ut på Minnesstunden?

• Trollet Ludenben
    Uncia skrev 2009-07-07 23:26:14 följande:
    undrar hur länge det dröjde innan den tjejen tvättade sig efter att ha kramat honom.
    haha
  • noconwood

nu måste ja säga natti natti...har 2 barn som vaknar runt halv 6 varje morron...

just me
  • m0e
    Bevabus skrev 2009-07-07 23:23:08 följande:
    hahaha dessa tjejer är för roliga det behövs starka säkerhetsvakter. Jag har sagt det förr o säger det igen, jag hade skämts över att bete mig sådär inför min idol...
    Ja alltså det var det jag menade när jag skrev att jag är RÄDD för hysteriska superfans! Därför kallar jag mig 'bara' för ett fan Jag skulle aldrig i mitt liv bete mig sådär. Jag skulle ge honom en fet kram, sjunga med honom och försöka mig på en stilig dans Något generad men förmodligen väldigt lycklig
  • beadis
    Uncia skrev 2009-07-07 23:26:14 följande:
    hon spara
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson