• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:59:48 följande:
    Michael svimmar väl snart också så som han har hoppat runt. Han tänker väl "Äh, det här är sista låten, det gör inget om jag tuppar av nu "
    haha
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:59:48 följande:
    Michael svimmar väl snart också så som han har hoppat runt. Han tänker väl "Äh, det här är sista låten, det gör inget om jag tuppar av nu "
    Nämen kolla han "tuppa" av för en stund
  • Brooke

Hjälp han behövde hjälp för att komma upp :O Undrar om han har ont eller nått..

• estelita

inspelningsbar dvd... där kan man spela in tex film som går på canal+
    eller som jag gjorde spelade in hela minnestunden... å Michael Jackson - The dangerous tour :D

• Brooke

Eller de kanske inte är i raketen nu? Kanske är nå annat.. Eller?? Haha han kan inte stå still :P JOOO Kolla de va Raketen idag =)NU

• Brooke
    estelita skrev 2009-07-08 01:02:48 följande:
    inspelningsbar dvd... där kan man spela in tex film som går på canal+eller som jag gjorde spelade in hela minnestunden... å Michael Jackson - The dangerous tour :D
    jo men DVD och BOxer är två skilda saker. JAg vill ha en boxer som jag kan spela in på
  • Brooke

Asså han är galen som ska FLYGA bort från scenen.. Tänk om det skulle vara nå fel på raketen och faller över massor med fans :O Men nu hände ju inte det men ändååå

• Emma83

tror det är en stuntman...

Sandra Örebro skrev 2009-07-08 01:04:42 följande:
    Asså han är galen som ska FLYGA bort från scenen.. Tänk om det skulle vara nå fel på raketen och faller över massor med fans :O Men nu hände ju inte det men ändååå
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson