• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • estelita

jo.. de är d... och om du har en inspelningsbar boxer så kunde du oxså spela in allt... för jag antar att din boxer har en hård disk där allt sparas..

• Brooke

nu försvann han :O
    Nää nu ska jag sova.. Har såå ont i min korsrygg att jag smäller av snart.. Så kommer in i morrn igen =)

• Brooke
    estelita skrev 2009-07-08 01:06:18 följande:
    jo.. de är d... och om du har en inspelningsbar boxer så kunde du oxså spela in allt... för jag antar att din boxer har en hård disk där allt sparas..
    Det är ju dä jag har gjort.. På mammas och pappas inspelningsbara boxer.. Jag har ingen
  • vadskajaghetadå
    Sandra Örebro skrev 2009-07-08 01:00:08 följande:
    Mina föräldrar har en inspelningsbar box.. Och jag är sååå AVIS..
    vad är det jag har då?

jag har alla kanaler på min,kan pausa, backa och så i filmerna,spela in.
  • Fröken Juni

Häftigt att han flög bort från scenen.

• Fröken Juni
    sannispannisen skrev 2009-07-08 01:00:24 följande:
    han var väl rullstolsburen bara
    Jo, men konserten var ju nästan slut när han lyftes fram.Man är ju ändå lite skyddad i rullstol men ändå.
  • Rååsa Smurfen
    Emma83 skrev 2009-07-08 01:05:35 följande:
    tror det är en stuntman...
    hoppar in i tråden  har bara läst här  hela kvällen ,det är inte en stunt man , var tydligen nåt han verkligen ville göra att flyga i väg efter konserten och de som höll i det trodde först han var tokig och att det inte skulle gå att genom föra men Michel gav sig inte förren de lyckats med det
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson