• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

OHH Jädra BOXER JÄKEL!! Nu kommer jag inte få NOt for sale inspelat
    BUHU Men måste sova har så ont att jag smäller av som sagt.

• Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-08 01:11:58 följande:

hoppar in i tråden  har bara läst här  hela kvällen ,det är inte en stunt man , var tydligen nåt han verkligen ville göra att flyga i väg efter konserten och de som höll i det trodde först han var tokig och att det inte skulle gå att genom föra men Michel gav sig inte förren de lyckats med det
    Mm det är sant. Det är michael himself. Det ser man ju när han håller på. Vart ska annars Michael ha tagit vägen??
  • Dixabilly

Här har ni en till som fullkomligt sörjer min största idol.
    alla bara hackar och kallar honom skit i min omgivning, men han var min största idol, min största inspirationskälla..

Min sorg är stor..

• womaninlove777

Jag saknar michael och kommer alltid att göra det, och många av hans sånger berörde mitt hjärta! Det kommer aldrig mer att finnas någon annan michael jackson, jag såg minnesceremonin igår och wow, den glömmer jag aldrig någonsin! Michael, du finns i mitt hjärta och nu är du inte ensam längre! Du är nu med i den himmelska kören! RIP, vi ses en dag! Kram från jessica

• mona83

Hmm dom säger att MJ hade peruk efter att hans hår tagit eld och inte vuxit ut igen stämmer det?

• Brooke
    mona83 skrev 2009-07-08 01:26:37 följande:
    Hmm dom säger att MJ hade peruk efter att hans hår tagit eld och inte vuxit ut igen stämmer det?
    Ingen aning? De sägs ju att han bar peruk, men av vilken anledning har jag ingen aning om :( Tyvärr
  • mona83

Bara tänkte för den obduktionen som läkt ut stod det ju att han var så dåligt skick att han var skallig bla...
    Om så är fallet att hans hår brunnit upp så skulle det ju inte varit så konstigt

• Bevabus

Den här sista dokumentären verkar bara dryg o tråkig...jag hoppas över den jag med...
    god natt alla!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson