• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild
    Bevabus skrev 2009-07-08 01:31:01 följande:
    Den här sista dokumentären verkar bara dryg o tråkig...jag hoppas över den jag med...god natt alla!
    håller med...*gäsp*
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-08 01:29:40 följande:
    Bara tänkte för den obduktionen som läkt ut stod det ju att han var så dåligt skick att han var skallig bla...Om så är fallet att hans hår brunnit upp så skulle det ju inte varit så konstigt
    De kan ha varit den rapport som någon ville jävlas med. Eller så va det den riktiga.. Det vet vi nog inte.. De kommer vi nog aldrig få reda på
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-08 01:29:40 följande:
    Bara tänkte för den obduktionen som läkt ut stod det ju att han var så dåligt skick att han var skallig bla...Om så är fallet att hans hår brunnit upp så skulle det ju inte varit så konstigt
    De kan ha varit den rapport som någon ville jävlas med. Eller så va det den riktiga.. Det vet vi nog inte.. De kommer vi nog aldrig få reda på
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-08 01:31:01 följande:
    Den här sista dokumentären verkar bara dryg o tråkig...jag hoppas över den jag med...god natt alla!
    ja den är riktigt tråkig Suck
  • Rååsa Smurfen

tycker dokumentären är väldigt negativ mot michael
    hade okså hoppats på att höra michael pratar älskar att höra hans mjuka  snälla röst

• Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-08 01:36:50 följande:

tycker dokumentären är väldigt negativ mot michael hade okså hoppats på att höra michael pratar älskar att höra hans mjuka  snälla röst
    eller hur:(
  • Rååsa Smurfen

han skulle ju hedras i kväll ,här talas allt i negativ ton ,känns inte som nån att de som prata om han är några som ens gillar han ,än så länge har de inte sagt en enda positiv sak utan att flinka in något dåligt

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson