• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen

tex som nu "han såg sig större än andra " att han var köp galen  mm inget positivt  ,man blir ju ledsen att ser den  tv4 borde inte sänd detta

• pilliss

Ang det när han flög iväg.
    Innan när boxen lyftes upp så duckade han så han försvann ur synfältet.
    KAN ha varit en annan som tagit hans plats...

• Mrs Ru Barb

Kommentatörerna på fyran var respektlösa!
    Vi bytte till SKY efter de kallat cermonin för spektakel!
    Verkligen trist att behöva höra såna nedvärderingar under den typen av program.
    På SKY var det tystnad......

• norrlandsgumman

jag tyckte att ceremonin var fin, många tårar föll både för mej o min man,
    men dom som kommenterade på TV4 var inte bra tyckte jag!!

Men det som gjorde att det brast för oss två var när hans dotter skulle prata, så fint sagt, så starkt gjort

• Dior

God morgon.
    Hoppas att ni har kunnat sova efter att Tv4 visdade cermonin, dock kunde inte jag somna, låg bara och tänkte på allt som visades, speciellt hans barn...när jag till slut somnade ( från och till) så skulle sonen givetvis vakna tidigt, och nu sitter jag här med världens rödsprängda ögon och en kopp kaffe för att försöka vakna till.

Vad tyckte ni om alltihopa?

• noconwood

jag fick knappt en blund i ögonen i natt.
    har bara drömt om MJ´s ceremoni...sån blir ja alltid när nåt stort har hänt.
    Nu kan man bara blicka framåt och hoppas att det går bra för hans barn, så de inte splittras nu när de sk "mammorna" börjar bråka om vem som ska ha barnen...

jag hörde på radion en dag i veckan att MJ hade 200 låtar i "bakfickan" någon som har hört nåt om låtarna finns inspelade eller om de bara är på papper? skulle ju vara wonderful om de fanns inspelade nånstans!

just me
  • Trollet Ludenben
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-08 01:36:50 följande:
    tycker dokumentären är väldigt negativ mot michael hade okså hoppats på att höra michael pratar älskar att höra hans mjuka  snälla röst
    stängde av, det var inte särskilt uppmuntrande att se
  • Trollet Ludenben

God morgon föresten... tungt att vakna denna morgon tankarna är hela tiden hos Michael och hans familj.
    Cermonin igår var sorglig men fin men tycker som er andra om kommentatorerna. Respektlöst att kalla det spektakel. Kunde inte några som hyste mer kärlek till Michael får kommentera istället?? Åtminstonne några som kunde tala om honom på ett bättre sätt

• OoCarinoO

dom trodde säkert anklagelserna som har pekats emot han alla dessa år var sanna, därför den negativa tonen. suck..

men för mig brast det iaf när jennifer hudson sjung den "rädda willy" sången (kommer inte ihåg vad den heter dessvärre), då lipade jag som en galning i soffan. tur att mina barn sov..

jag saknar han iaf. han var god

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson