• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Någon annan som tycker att det känns tomt?
    Som om något fattas

• Dior
    OoCarinoO skrev 2009-07-08 08:43:31 följande:
    dom trodde säkert anklagelserna som har pekats emot han alla dessa år var sanna, därför den negativa tonen. suck..men för mig brast det iaf när jennifer hudson sjung den "rädda willy" sången (kommer inte ihåg vad den heter dessvärre), då lipade jag som en galning i soffan. tur att mina barn sov.. jag saknar han iaf. han var god
    Jag lipade också, speciellt när dom spelade upp hans röst, då störttjöt jag, tur att man var ensam hemma och sonen sov...
  • noconwood
    Dior skrev 2009-07-08 08:58:43 följande:
    Jag lipade också, speciellt när dom spelade upp hans röst, då störttjöt jag, tur att man var ensam hemma och sonen sov...
    den biten klarade inte ja heller... fick gömma mej bakom min filt!
    tårarana bara rann när ja hörde hans röst läsa upp orden som kom på skärmen
    känns lite sjukt att kunna känna en sån tomhet efter någon man inte känner personligen, han måste ha gjort verkligt intryck på mej som barn/tonåring!
    just me
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:29:06 följande:
    jag kände samma sak ett bitterljuvt ögonblick. jag grät hysteriskt men var samtidigt väldigt glad att hon valde just de där orden. tror de kom direkt från hjärtat. det var kanske nåt hon tänkt på, men inte övat in.
    Det var definitivt INTE inövat, hon var så naturlig som ett barn kan vara, hon ÄLSKAR sin far att hela sitt hjärta
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-08 00:32:26 följande:

Hon hade nog inte ens tänkt säga något. Det såg inte ut som det. Såg ut som om hon sökte efter orden runt hennes hjärta. Hon sa detta från hjärtat, allt kom upp över henne som en våg. Jag vart väldigt glad att hon skulle säga något för att hedra hennes pappa. Jag hade hoppats på att Prince Michael Jr oxå skulle säga något. Men nej.. Jag tkr Paris va otroligt modig, hon vågade visa hur bra Michael va som pappa och att han faktiskt älskade sina barn och dem honom tillbaka. Paris kanske tillochmed pratade för alla tre barnen.. Det vet vi ju inte.. MEn hon sa ju bara jag, men hon kan ju mena alla oxå.. Jag känner lite så att Prince Michael kanske kommer ångra att han inte sa något.. De skulle ja ha gjort om jag va han
    '
    Det verkar som om Paris hade en mkt speciell relation till sin pappa, ochPrince Jr är mer blyg
  • Dior
    annametanna skrev 2009-07-08 09:05:35 följande:
    den biten klarade inte ja heller... fick gömma mej bakom min filt!tårarana bara rann när ja hörde hans röst läsa upp orden som kom på skärmen känns lite sjukt att kunna känna en sån tomhet efter någon man inte känner personligen, han måste ha gjort verkligt intryck på mej som barn/tonåring!
    Jag satt på golvet på ett täcke med en näsduk...
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 08:58:34 följande:
    Någon annan som tycker att det känns tomt? Som om något fattas
    Så förbannat tomt Det är ett stort hål i världen efter en människa som fyllde så mycket plats med sin kärlek, sin musik, sin dans och sn generositet. Ingen kan någonsin fylla igen det hålet.
  • Dior

Jag såg aldrig den andra delen av American Dream...men den filmen bevisar ju bara hur elak Joe var mot sina barn, så varför nekar han att han inte har misshandlat sina barn?! Och man kan undra varför mamman inte gick mellan och sa ifrån från början.

• Dior

Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 09:16:26 följande:

Så förbannat tomt Det är ett stort hål i världen efter en människa som fyllde så mycket plats med sin kärlek, sin musik, sin dans och sn generositet. Ingen kan någonsin fylla igen det hålet.
    Nej det lär aldrig bli något liknande igen nu när M.J är borta :(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson