• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska

Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 23:14:05 följande:

Håller med, det gör en förbannad för det var när han levde han behövde detta stödet och hyllningarna, nu är det ju försent.
    Håller med, men stödet och hyllningarna kanske hjälper hans familj i alla fall.
  • Trollet Ludenben
    Grönsiska skrev 2009-07-08 23:23:27 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 23:14:05 följande: Håller med, men stödet och hyllningarna kanske hjälper hans familj i alla fall.
    ja det gör det säkert. Och ändå är det något som visar att han var en stor artist och en älskad människa. Synd att han inte fick ta del av detta... eller att detta inte kom tidigare.
  • Trollet Ludenben

på youtube finns ett klipp om hans hudsjukdom... hur kan någon tvivla efter detta??

• beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 23:35:04 följande:

på youtube finns ett klipp om hans hudsjukdom... hur kan någon tvivla efter detta??

ja, ser man inte det på dessa bilder så är för fan blind
  • Småkottarna

Fan... del 15 av 25 kan man inte se pga nått upphopvsrättsbrott...

• Brooke

Detta inlägg skulle egentligen ligga på KÄNDISBLOGGEN! Men tror ni jag fick till med alla videos eller? Nej det fick jag inte. Men den kommer ligga där oxå
    sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
    Nu får ni titta på min vanliga blogg istället =)ENJOY

• stockrosen

Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 22:52:34 följande:

Föresten skönt att den andra idiottråden togs bort och att denna finns kvar...
    BRA!
    Trodde inte att de skulle ta bort den faktiskt.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson