• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bam
    Småkottarna skrev 2009-07-09 21:45:27 följande:
    Har DU några bevis på att han var skyldig?? Nä, precis!!!Man är alltid oskyldig tills motsatsen är bevisad!OCH, MJ var otrooooligt smart, så ruskigt smart så det är läskigt. Han hade en intelligens som inte var utav denna värld. Tror du verkligen, på fullaste allvar, att en så smart människa, med så mycket på spel, skulle offra allt för fängelse? Nej, aldrig någonsin!DÄREMOT, finns det äckliga vidriga människor som sätter andras människor på spel för sin egen vinning! DÄR har du monster..
    Smart? Var har du fått det ifrån?
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Bevabus

den har tyvärr tagits bort av Harpo Inc

Småkottarna skrev 2009-07-09 21:46:50 följande:
    Dokumentären med Oprah. Finns på youtube i flera delar.
  • Mariohn

Jag har även två handskrivna brev från MJ riktade enbart till mig. Men jag tror fortfarande att han var lika dödlig som alla vi andra

• Småkottarna
    Bam skrev 2009-07-09 21:48:57 följande:
    Smart? Var har du fått det ifrån?
    Jag antar att du aldrig hört något av det han sjunger...
  • Bevabus

Nej nu lägger ni av! Ni två som är helt och hållet OT i tråden, och ni vet vilka ni är, lämna denna genast. Ni är välkomna att sitta och klaga på oss i "vi som inte sörjer MJ" tråden så mycket ni bara vill. Men här är ni allt annat än välkomna om ni inte kan hålla er till ämnet! HEJ DÅ!

• Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-09 21:49:54 följande:
    den har tyvärr tagits bort av Harpo Inc
    Första delen av 7.

• Bevabus

åh det e nån som laddade upp det igen igår då härligt!

Småkottarna skrev 2009-07-09 21:53:43 följande:
    Första delen av 7.

• Mariohn
    Bevabus skrev 2009-07-09 21:53:23 följande:
    Nej nu lägger ni av! Ni två som är helt och hållet OT i tråden, och ni vet vilka ni är, lämna denna genast. Ni är välkomna att sitta och klaga på oss i "vi som inte sörjer MJ" tråden så mycket ni bara vill. Men här är ni allt annat än välkomna om ni inte kan hålla er till ämnet! HEJ DÅ!
    Jag vill gärna vara här och inte vara OT. Vad är tillåtet att skriva? Vi som sörjer MJ samlas här står det i TS?? Måste man sörja på ett speciellt vis?
  • Bam
    Småkottarna skrev 2009-07-09 21:50:41 följande:
    Jag antar att du aldrig hört något av det han sjunger...
    Jasså, är det sånt som gör en smart? Men då ska du veta att MJ skrev inte sina egna texter faktiskt. Det visste ni inte va?
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Bevabus

Läs hela TS är du snäll.
    "Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls."

Mariohn skrev 2009-07-09 21:56:11 följande:
    Jag vill gärna vara här och inte vara OT. Vad är tillåtet att skriva? Vi som sörjer MJ samlas här står det i TS?? Måste man sörja på ett speciellt vis?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson