• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 23:48:50 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:44:54 följande:
    Tyvärr så kan jag inte tvinga mig själv

Jag har mått så jäkla dåligt senaste dagarna, bara gråtit o haft ont i magen, och som jag sagt inte förstått hur i helvete jag ska komma hel ut från detta...
    Idag tror jag kroppen sa stopp och jag har försatt mig i någon slags förnekelse, det har inte hänt. Jag har skrattat, skämtat och dansat hela dagen till hans låtar. Så öppnade jag länken till tributen och störtlipar. Fattar inte...
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:54:12 följande:
    I don't knowhihi
    bilder kanske?? :O
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 23:48:50 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:44:54 följande:
    Tyvärr så kan jag inte tvinga mig själv
    Men folk måste ju få ha roligt fasten folk fortfarande sörjer sin idol..
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:52:46 följande:
    När min morfar dog såg jag honom på kvällen då jag låg i min säng.. USCH va rädd jag blev sen vart jag lugn och såg att de va morfar. Jag har alltid haft en känsla av att folk från andevärlden har sökt upp mig. Fast om jag skulle blitt som Melinda Gordon i Ghost whisperer skulle jag ju smälla av. Om det nu ens går. Och tänk om MICHAEL skulle ha kommit.. OMG
    Ja, men Michael är (rätt uppenbart) en spirituell person så att människor kommer få kontakt med honom från andra sidan kommer inte vara jätteovanligt. Självklart ska man vara försiktig, för alla är ju inte ärliga, men jag tror man märker. :) Jag hoppas bara få träffa honom i drömmen; såg en, för mig, okänd kvinna bredvid min säng en gång och det var lite väl kusligt och förvirrande. haha Jag är så lättskrämd. hehe
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 23:55:27 följande:
    Jag har mått så jäkla dåligt senaste dagarna, bara gråtit o haft ont i magen, och som jag sagt inte förstått hur i helvete jag ska komma hel ut från detta... Idag tror jag kroppen sa stopp och jag har försatt mig i någon slags förnekelse, det har inte hänt. Jag har skrattat, skämtat och dansat hela dagen till hans låtar. Så öppnade jag länken till tributen och störtlipar. Fattar inte...
    Skönt att iaf ngn verkar förstå

Som jag skrev igår, jag tror att jg måste sluta vara på denna tråden så mkt, för jag klarar inte av att hantera detta
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:55:29 följande:
    bilder kanske?? :O
    Bilder finns det fullt  på nätet om jag skulle vilja ha
    Jag vill bara hitta på mina gamla bilder från förr i tiden. Då skulle jag bli glad
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Det har hänt kanske två gnger att jag blir hemsökt. Jag blir som förstenad. Skitläskigt jue.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:56:10 följande:

Men folk måste ju få ha roligt fasten folk fortfarande sörjer sin idol..
    jaja, det är klart att ni får ha roligt, det är bara så jobbigt när man själv inte är där ÄN...mina känslor går så mkt upp o ner hela tiden, ena stunden kan jag skratta åt ngt roligt klipp, medans andra stunden sitter man här o stobölar..som nu
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 23:55:27 följande:
    Jag har mått så jäkla dåligt senaste dagarna, bara gråtit o haft ont i magen, och som jag sagt inte förstått hur i helvete jag ska komma hel ut från detta...Idag tror jag kroppen sa stopp och jag har försatt mig i någon slags förnekelse, det har inte hänt. Jag har skrattat, skämtat och dansat hela dagen till hans låtar. Så öppnade jag länken till tributen och störtlipar. Fattar inte...
    Jag tkr du ska gå till en psykolog/teraput för att verkligen snacka om detta. Det verkar inte som om din man är till större hjälp.. Så jag tkr du ska gå itll någon och prata..
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 23:57:21 följande:
    Skönt att iaf ngn verkar förstå Som jag skrev igår, jag tror att jg måste sluta vara på denna tråden så mkt, för jag klarar inte av att hantera detta
    Det har jag också tänkt, förutom idag då då jag förnekat allt, vilket ju inte heller är bra. Samtidigt vill jag inte glömma, jag vill bli påmind om honom varje dag, jag vill höra honom varje dag, se honom varje dag. Men hur man ska minnas honom med glädje och inte sorg vet jag inte... känns för mig omöjligt.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson