• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:31:39 följande:
     under..   Vi är grannar iaf
    :O Men om man kollar på eniro, nu tog jag iofa sala->sala då stod det att ni ligger ovanför västerås :/ Hmmm
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 23:27:41 följande:
    ja, tyvärr så brukar jag iaf att ALLTID vakna när det är som skönast
    Ja det är ju det som är det värsta. *Somna om somna om*
  • Eisa
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:28:50 följande:

" target="_blank">

sex bomb
    Love it!
    This is perfection. Så sexy, so divine and so full of energy.
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:33:12 följande:
    :O Men om man kollar på eniro, nu tog jag iofa sala->sala då stod det att ni ligger ovanför västerås :/ Hmmm
    Hmm.. nåja! När är det iaf. Känns som jag åker uppåt iaf
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Lucille

Vad roligt att ni har kul på min lilla älskares bekostnad. XD Nej, vi gjorde det nästan, men det var massa folk (och barn) i närheten. Inte i ens i drömmen är jag så weird att jag har sex med mindreårig publik. :/ 

Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:21:46 följande:
    Så då menar du att han kommer till mig varje gång jag drömmer om honom? Och jag har känt av hans närvaro, hans lugna och kramgoa kropp.. Jag bara önskar att det är han. Jag önskade att när jag hörde låten att det var HAN som var i mitt rum och ville väcka mig på ett speciellt sätt. PRECIS som mina drömmar jag har haft om honom sen han dog.. :'(
    Vet inte om det är varje gång, men när man verkligen känner närheten, och i de flesta drömmar... då är de där. Michael skulle aldrig lämna sina fans i sticket. Som någon så fint sa, när Michael sa "I love you more" till sina fans, så menade han det. :) Jag känner inte av honom hela tiden, så jag känner skillnaden. Sen har jag lite gåvor också, men de har varit rätt fucked up det senaste året eller så.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • beadis

FAN va alla är glada ikväll då...

KUL

• Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 23:13:18 följande:
    Åh, hans leende och blick vid ca 3:00-3:01 och ca 3:30

som en snökärring i solskenet. Älskar den låten och videon. Han ser så jävla glad och avslappnad ut. :) Våran lelle ponke.
    Vart har du tagit vägen? Jag har en sak till dig =)
  • KikiBoo

Jag har aldrig drömt våta drömmar om MJ. Tror inte jag skulle vilja de heller..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:32:09 följande:
    Ja du har jue blivit de på äldre dar, haha
    JAG har blivit ett STOR fan då han dog :'( Visst jag gillade honom som tonåring men nu mer sen han dog nu är jag fn BESATT av människan :O
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:38:12 följande:
    Jag har aldrig drömt våta drömmar om MJ. Tror inte jag skulle vilja de heller..
    Säger du nu.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson