• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Småkottarna skrev 2009-07-11 23:38:53 följande:
    Säger du nu.
    Hahaha... whaaaaat
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:38:40 följande:
    JAG har blivit ett STOR fan då han dog :'( Visst jag gillade honom som tonåring men nu mer sen han dog nu är jag fn BESATT av människan :O
    Jag var besatt från då jag var 6 till ungefär 12 årsålder.. Nu är jag inte lika besatt. Men stort fan kommer jag alltid vara
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Lucille
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 23:36:49 följande:
    FAN va alla är glada ikväll då...KUL
    MJ vill ju att vi ska vara glada. Faktum är att jag väldigt sällan gråter nu. Jag ler och är glad över allt vi fått vara med om, och att han fått frid. :)

Kom ihåg hans favoritsång.

Smile though your heart is aching
    Smile even though its breaking
    When there are clouds in the sky, you'll get by
    If you smile through your fear and sorrow
    Smile and maybe tomorrow
    You'll see the sun come shining through for you

Light up your face with gladness
    Hide every trace of sadness
    Although a tear may be ever so near
    Thats' the time you must keep on trying
    Smile, what's the use of crying?
    You'll find that life is still worthwhile
    If you just smile

That's the time you must keep on trying
    Smile, what's the use of crying?
    You'll find that life is still worthwhile
    If you just smile
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:38:12 följande:
    Jag har aldrig drömt våta drömmar om MJ. Tror inte jag skulle vilja de heller..
    haha, me to :O
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-11 23:41:19 följande:
    MJ vill ju att vi ska vara glada. Faktum är att jag väldigt sällan gråter nu. Jag ler och är glad över allt vi fått vara med om, och att han fått frid. :) Kom ihåg hans favoritsång. Smile though your heart is aching Smile even though its breaking When there are clouds in the sky, you'll get by If you smile through your fear and sorrow Smile and maybe tomorrow You'll see the sun come shining through for you Light up your face with gladness Hide every trace of sadness Although a tear may be ever so near Thats' the time you must keep on trying Smile, what's the use of crying? You'll find that life is still worthwhile If you just smile That's the time you must keep on trying Smile, what's the use of crying? You'll find that life is still worthwhile If you just smile
    Kan inte glädjas

• Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 23:36:16 följande:
    Vad roligt att ni har kul på min lilla älskares bekostnad. XD Nej, vi gjorde det nästan, men det var massa folk (och barn) i närheten. Inte i ens i drömmen är jag så weird att jag har sex med mindreårig publik. :/ 

Vet inte om det är varje gång, men när man verkligen känner närheten, och i de flesta drömmar... då är de där. Michael skulle aldrig lämna sina fans i sticket. Som någon så fint sa, när Michael sa "I love you more" till sina fans, så menade han det. :) Jag känner inte av honom hela tiden, så jag känner skillnaden. Sen har jag lite gåvor också, men de har varit rätt fucked up det senaste året eller så.
    Vad menar du med gåvor? Jag tror jag vet vad du menar men jag är inte säker.. Har nämnligen en gåva själv(enligt mig)
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 23:41:19 följande:
    MJ vill ju att vi ska vara glada. Faktum är att jag väldigt sällan gråter nu. Jag ler och är glad över allt vi fått vara med om, och att han fått frid. :) Kom ihåg hans favoritsång. Smile though your heart is achingSmile even though its breakingWhen there are clouds in the sky, you'll get byIf you smile through your fear and sorrowSmile and maybe tomorrowYou'll see the sun come shining through for youLight up your face with gladnessHide every trace of sadnessAlthough a tear may be ever so nearThats' the time you must keep on tryingSmile, what's the use of crying? You'll find that life is still worthwhileIf you just smileThat's the time you must keep on tryingSmile, what's the use of crying? You'll find that life is still worthwhileIf you just smile
    AMEN ÄR DU PÅ RIKTIGT ELLER?
    Är inte dä där Smile låten ??? JAG lyssnar på den nu.. Creepy!
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:41:44 följande:
    haha, me to :O
    Meh! For real Jag skojar inte...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 23:42:46 följande:
    Kan inte glädjas

Du måste försöka hitta en vändpunkt.. Michael skulle ALDRIG i hela sitt liv vilja se ett FAN vara så ledsen.. Han skulle göra något för att få dina smileband att smila brett
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:44:01 följande:
    Meh! For real Jag skojar inte...
    AHA du menar att du INTE vill.. Jag tror jag vill när man har sett alla hans juckrörelser :O OMG
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:37:45 följande:
    Vart har du tagit vägen? Jag har en sak till dig =)
    Här är jag! *hoppar med handen i vädret* HÄR!!
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:38:12 följande:
    Jag har aldrig drömt våta drömmar om MJ. Tror inte jag skulle vilja de heller..
    Det vill inte jag heller, om jag ska vara ärlig. Kramar och pussar och romantik, eller bara prata och sjunga räcker långt. :)
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson