• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 23:46:15 följande:
    Här är jag! *hoppar med handen i vädret* HÄR!!

Det vill inte jag heller, om jag ska vara ärlig. Kramar och pussar och romantik, eller bara prata och sjunga räcker långt. :)
    eller iofs när du tänker sådär.. Joo kramar, dans, pussar, romantik och allt vette gud kan ge en.. Förutom de våta.. OKej jag NÖJER mej med dem..

Skicka mig din msn så ska du få en sak :P
  • KikiBoo

Nääh! Jag vill verkligen INTE! Har aldrig tänkt i dom banorna. NEVER!! När jag har drömt om han så är vi bara vänner. Inge mer. Jag har aldrig sett han som så.. som en.. ehm .. sexbomb   Förns nu på äldre dar då, haha   Men nääh!! Inga dirty tankar här.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:44:54 följande:

Du måste försöka hitta en vändpunkt.. Michael skulle ALDRIG i hela sitt liv vilja se ett FAN vara så ledsen.. Han skulle göra något för att få dina smileband att smila brett
    Tyvärr så kan jag inte tvinga mig själv
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:43:05 följande:
    Vad menar du med gåvor? Jag tror jag vet vad du menar men jag är inte säker.. Har nämnligen en gåva själv(enligt mig)
    Lite åt det mediala hållet, men inte jätteutvecklade, och jag har stängt ner det mesta på sista tiden. Kunde inte hantera det så jag var tvungen. Inte helt nere, men så att det är kontrollerbart. Ska jobba på det.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:48:33 följande:
    Nääh! Jag vill verkligen INTE! Har aldrig tänkt i dom banorna. NEVER!! När jag har drömt om han så är vi bara vänner. Inge mer. Jag har aldrig sett han som så.. som en.. ehm .. sexbomb   Förns nu på äldre dar då, haha   Men nääh!! Inga dirty tankar här.
    Nej iofs.. Jag klarar mig iofs, med att ha honom i min säng i mina drömmar i mitt hus på samma gata som han bodde på. Och har honom där i princip varje natt. De har ju hänt lite olyckor i mina drömmar som att jag blir skjuten i magen av ett psyko till ex.(Han finns dock inte IRL).. Så jag skriver brev till Jennifer, peter och Michael :O
    Så pussar och kramar och närgående är rätta banorna dock inte våta.. Hmm.. har nog inte heller sett honom som den "symbolen"
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 23:49:47 följande:
    Lite åt det mediala hållet, men inte jätteutvecklade, och jag har stängt ner det mesta på sista tiden. Kunde inte hantera det så jag var tvungen. Inte helt nere, men så att det är kontrollerbart. Ska jobba på det.
    När min morfar dog såg jag honom på kvällen då jag låg i min säng.. USCH va rädd jag blev sen vart jag lugn och såg att de va morfar. Jag har alltid haft en känsla av att folk från andevärlden har sökt upp mig. Fast om jag skulle blitt som Melinda Gordon i Ghost whisperer skulle jag ju smälla av. Om det nu ens går. Och tänk om MICHAEL skulle ha kommit.. OMG
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:49:30 följande:
    Jag vill oxo haaaa
    vad vill du ha??
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:53:34 följande:
    vad vill du ha??
    I don't know{#lang_emotions_embarassed}

hihi
  • KikiBoo

Nääh fan! Jag måste hoppa i säng nu... Måste jue orka gå upp med tuppen imorrn..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson