• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:42:27 följande:
    Min son tycker verkligen om Speed Demon (kortfilmen) Det är motorcykeln han gillar Fast han sa imorse, titta mamma, jag dansar. Han gjorde en piruett som MJ brukade göra
    Haha... Va sött.. =) Tänk om man hade en liten knodd..
  • guild
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:32:41 följande:
    Stod att dom hittat "porrtidningar" oxo..  Hustler! (är inte dte typ som Café)  Men so what.. Han var jue bara mänsklig.. Låt han ha liiiiiite privatliv.
    ...om det ens var hans...det vet man ju inte heller. Det kryllar ju av folk i huset. Skulle han gått till affären och köpt dom i smyg själv. Har svårt att tro det. Huset var stort och han kan omöjligtvis veta exakt allt som fanns i det huset. Och om Hustler får folk stämplade som pedo...jösses! 

som sagt...de som vill, tolkar det säkert på ett annat sätt.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:43:31 följande:
    Mmmm.. men denna var en filmsnutt. Tittade du?   Han såg verligen frisk o kry ut..
    Yes de gjorde jag ......
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:39:32 följande:

Oh du är ju så efter, lilla gumman.. Det där har stått i säkert en vecka om inte mer.. 28 juni publicera dem det.. 3 dar efter hans död..
    Jag har inte läst den artikeln innan, jag har bara läst på aftonbladet. Där stod det inte så ingående om vad hans läkare gjort. För mig låter det som att det var pga det läkaren gav honom i första sprutan hans hjärta stannade av??
  • KikiBoo

"I asked for a bad guy and he gives me Michael Jackson"   hahaha.. O det där leendet sen.. aaaaw!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:37:33 följande:
    Jaaa kvinna! Jag tror det Du får väl bläddra i tidningen innan du köper den

Elle huuuuuuuuuurJag tycker om o se hur han arbetar

Den där filmsnutten, synd att man inte hör va han säger.. :O Ska se påden snart
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-07-12 12:43:58 följande:
    ...om det ens var hans...det vet man ju inte heller. Det kryllar ju av folk i huset. Skulle han gått till affären och köpt dom i smyg själv. Har svårt att tro det. Huset var stort och han kan omöjligtvis veta exakt allt som fanns i det huset. Och om Hustler får folk stämplade som pedo...jösses!  som sagt...de som vill, tolkar det säkert på ett annat sätt.
    Jo, det förstås. Det jobbade jue en del hos MJ.
    Men vilket som.. Hustler är inte hela världen. Behöver inte göras sånna stora rubriker om tidningar.  Finns värre saker i världen.

Jag tycker han borde få vila i fred nu.
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:44:56 följande:
    Den där filmsnutten, synd att man inte hör va han säger.. :O Ska se påden snart
    Du får titta
    Till Smooth Criminal då han är ute i öknen.. hihi..  Vissa är kass bildkvalitet medans andra är bra. Thriller är hyffsad
  • guild
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:46:43 följande:
    Jo, det förstås. Det jobbade jue en del hos MJ. Men vilket som.. Hustler är inte hela världen. Behöver inte göras sånna stora rubriker om tidningar.  Finns värre saker i världen. Jag tycker han borde få vila i fred nu.
    absolut...tycker jag med !
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • KikiBoo
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:44:42 följande:
    "I asked for a bad guy and he gives me Michael Jackson"   hahaha.. O det där leendet sen.. aaaaw!

2.55 och 3.07 haha.. I love it!!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson