• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

precis, det är sant

snart3barnsmamma skrev 2009-07-13 00:04:12 följande:
    att du är arg är oxå helt normalt, alla dessa faser ska vi gå igenom i denna process...först är vi chokade, sen gråter vi, sen är vi arga, vi vill hitta en skyldig och så fortsätter det så tills vi kan förlika oss med tanken och acceptera hans död..det tror iaf jag på
  • Lucille

Sitter och kollar på dokumentären som gjordes efter Martin Bashirs hemska vinklade dokumentär. Sett den förut, men det var ett bra tag sen. Varför kunde inte Martin Bashir dö istället? Han är till stor del att skylla för allt svårt i MJs liv, som resulterade i mediciner och sedemera hans bortgång. :(

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

mm jag tycker det med, sen har han stake nog att sitta och rapportera på nyheterna om MJ:s död och om hur tragiskt det är "jag tycker än idag att hans sätt att behandla sina barn på ska ifrågasättas men det är ju en tragisk bortgång"....typ så sa han....blä på honom,

AllieF skrev 2009-07-13 00:16:45 följande:
    Sitter och kollar på dokumentären som gjordes efter Martin Bashirs hemska vinklade dokumentär. Sett den förut, men det var ett bra tag sen. Varför kunde inte Martin Bashir dö istället? Han är till stor del att skylla för allt svårt i MJs liv, som resulterade i mediciner och sedemera hans bortgång. :(
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-13 00:05:40 följande:
    precis, det är sant
    då har du kommit en bit på vägen eftersom du är arg nu, jag har inte kommit dit än..är bara ledsen mest...med ngr glimtar av glädje när jag ser han goofa runt i klippen
  • Bevabus

Nu ska jag gå och lägga mig så jag utlyser ett förbud emot att ni får fortsätta snacka i tråden!!! Jag måste ju läsa ikapp varenda jädra morgon!

Hihi näerå, snacka på ni

• Lucille

Det finns 5 faser i sorg: Förnekelse, ilska, köpslagning, sorg/depression, acceptans.
    Jag har hoppat från förnekelse till sorg, till acceptans till ilska till acceptans igen, osv.. Skuttar hitt och ditt, men allt finns med förutom köpslagning kanske. Om man inte räknar med att jag tycker Bashir skulle dött istället. :)

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo

Heeeeej! Sover alla nu?

Sitter bak i husbilen. BArnen sover. Jag är nånstans nere i Sverige
    Det skumpar. Svårt att skriva..

Lugna låtar.. Som We are the world, Heal the worl, Will you be there etc.. Det är för mkt.  Klarar knappt av att lyssna på dom. Jag vill ha lite uppåt. Då blir jag glad i kroppen
    Jag kollar på bilder på M från 88 och framåt 96 typ.. Då jag var som mest TOKIG i han. Minns min barndom. Minns hur jag brukade köpa massa utlänska tidningar. Bara fr att få bilder som dom inte publicerade i kankse Okej. Minns även att jag bruka rota bland tidningsinsamlingarna Freak!

Sambon undra om jag ville att hanskulle se ut som M. Haha! Nääh då! Det vill jag inte. Jag sa att jag heller inte drömt nå sexuellt. Så han behöver inte vara orolig

Nääh men fan.. Jag saknar. Saknar.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkottarna
    AllieF skrev 2009-07-13 00:38:23 följande:
    Det finns 5 faser i sorg: Förnekelse, ilska, köpslagning, sorg/depression, acceptans.Jag har hoppat från förnekelse till sorg, till acceptans till ilska till acceptans igen, osv.. Skuttar hitt och ditt, men allt finns med förutom köpslagning kanske. Om man inte räknar med att jag tycker Bashir skulle dött istället. :)
    Vad menas med köpslagning?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson