• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    AllieF skrev 2009-07-15 18:55:56 följande:
    Om ni inte förstår så är det jag som har gjort den. :)
    åh vad fin den var  så känslosam slut
  • Lucille

Beverly, filen heter Dangerous, och det var en blandning av låtar, det är allt jag vet.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-15 20:19:37 följande:
    åh vad fin den var  så känslosam slut
    Taaack, så glad att alla gillat den hitills. :D Slitit massor med den.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Grönsiska
    Småkottarna skrev 2009-07-15 18:32:14 följande:
    Fast, vill man veta hur han formades till den han blev ska man ju inte läsa en minnesbilaga om hans liv, skriven av en journalist driven av pengarna, utan istället läsa självbiografin, se filmen, läs boken, hör texten. Det som kommer från honom och ingen fjuttig journalist.. Hej på er förresten!
    Så rätt, så rätt, och allt det där har jag gjort om och om igen när jag var tonåring så jag kan det fortfarande utantill *nästan* menar bara att man inte får glömma bort det som kanske är svårt i någons liv, det är ju också en del av allt.
  • lalasmama
    AllieF skrev 2009-07-15 18:53:55 följande:
    (OT) Jag vill också se HP. (/OT)HÄR ÄR ÖVERRASKNINGEN! Det var fan inte lätt att få upp den. =) Hoppas den ser lika bra ut där som den gör på min dator.

JätteFin Video
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-15 18:53:55 följande:
    (OT) Jag vill också se HP. (/OT) HÄR ÄR ÖVERRASKNINGEN! Det var fan inte lätt att få upp den. =) Hoppas den ser lika bra ut där som den gör på min dator.

Den var JÄTTEFIN och bra gjord..speciellt slutet...blir lite snyftig igen
  • MaRo

Hejsan!

Jag hade en film med michael i början på 90-talet men vet inte vad den heter, det var hans musikvideos gjorda till en film typ.
    Nån som vet vad jag menar och vad den heter?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson