• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-15 17:00:35 följande:
    Jag slutade läsa sid 17 (har jag för mig) i aftonbladets bilaga. Usch.. Ville jue läsa BRA saker. Inte saker att fått stå ut med. Hemskt! Expressens var inte lika farlig. Kändes bara som att det var en lustigkurre som skrev.. Hmm!
    men samtidigt.....aftonbladet är ju bra påd et sättet att det kanske får folk att öppna ögonen och se hans hemska barndom. Får lite förståelse för han. MEn de borde oxå ha skrivit det bra!

Expressen skrev inte så serlst tycker jag.

MEN med expressen kostade dte inget, med aftonbladet kostade ju tidningen 29 kronor. VEm köper den till om inte fans bara?
  • Lucille
    BooBoo skrev 2009-07-15 16:57:17 följande:
    Vaere för suprise?
    Kan jag ju inte säga, då blir det ingen surprise. :) Har lite trubbel med den just nu, men det ska gå fanimig. Var tålmodiga. =)
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Grönsiska
    BooBoo skrev 2009-07-15 17:00:35 följande:
    Jag slutade läsa sid 17 (har jag för mig) i aftonbladets bilaga. Usch.. Ville jue läsa BRA saker. Inte saker att fått stå ut med. Hemskt! Expressens var inte lika farlig. Kändes bara som att det var en lustigkurre som skrev.. Hmm!
    Mhm...fast jag tror att man måste försöka ta till sig allt både det bra och det dåliga som hände. Allt det var ju en del av hans liv och formade honom till den han blev. Vet man inte allt kan man ju inte ens börja förstå...fast frågan är hur mycket sanningar media förmedlat egentligen.
  • Småkottarna
    Grönsiska skrev 2009-07-15 18:23:39 följande:
    Mhm...fast jag tror att man måste försöka ta till sig allt både det bra och det dåliga som hände. Allt det var ju en del av hans liv och formade honom till den han blev. Vet man inte allt kan man ju inte ens börja förstå...fast frågan är hur mycket sanningar media förmedlat egentligen.
    Fast, vill man veta hur han formades till den han blev ska man ju inte läsa en minnesbilaga om hans liv, skriven av en journalist driven av pengarna, utan istället läsa självbiografin, se filmen, läs boken, hör texten. Det som kommer från honom och ingen fjuttig journalist..

Hej på er förresten!
  • Bevabus

Nu är jag hemma från premiären av Harry Potter (OT men den var såå bra )!

Tittade självklart på Dangerous konserten medan jag gjorde mig iordning innan jag åkte

• MissLilo
    Småkottarna skrev 2009-07-15 18:32:14 följande:
    Fast, vill man veta hur han formades till den han blev ska man ju inte läsa en minnesbilaga om hans liv, skriven av en journalist driven av pengarna, utan istället läsa självbiografin, se filmen, läs boken, hör texten. Det som kommer från honom och ingen fjuttig journalist.. Hej på er förresten!
    det är sant.
    MEn då får an iaf en inblick.
    Sen om man vill fördjupa så ska man göra det.
    MEn alla har inte den lustebn utan dömmer hellre först.
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-15 18:32:16 följande:
    Nu är jag hemma från premiären av Harry Potter (OT men den var såå bra )! Tittade självklart på Dangerous konserten medan jag gjorde mig iordning innan jag åkte
    ååååh, den vill jag med se (HP)...sorry OT här med
  • Bevabus

den var lätt värd pengarna
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-15 18:35:30 följande:

ååååh, den vill jag med se (HP)...sorry OT här med
  • Lucille

(OT) Jag vill också se HP. (/OT)

HÄR ÄR ÖVERRASKNINGEN! Det var fan inte lätt att få upp den. =) Hoppas den ser lika bra ut där som den gör på min dator.

">

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Om ni inte förstår så är det jag som har gjort den. :)

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson