• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trailer T
    AllieF skrev 2009-07-15 18:53:55 följande:
    (OT) Jag vill också se HP. (/OT) HÄR ÄR ÖVERRASKNINGEN! Det var fan inte lätt att få upp den. =) Hoppas den ser lika bra ut där som den gör på min dator.

Den var riktigt bra gjort
  • Trailer T
    AllieF skrev 2009-07-15 19:00:50 följande:
    Tack, glad att du gillade den. :)
    Man blir allt lite tårögd när man ser Michael Jacksson eller hör hans röst..King Of Pop är död,har inte riktigt sjunkit in på mig ännu..
  • Bevabus

Jättebra video härlig och samtidigt lite sorglig

En fråga bara, vart ifrån är klippen som är vid 2:14 och 2:20 och 4:32?

(OT) Jag vill också se HP. (/OT)HÄR ÄR ÖVERRASKNINGEN! Det var fan inte lätt att få upp den. =) Hoppas den ser lika bra ut där som den gör på min dator.

• Lucille
    Bevabus skrev 2009-07-15 19:04:52 följande:
    Jättebra video härlig och samtidigt lite sorgligEn fråga bara, vart ifrån är klippen som är vid 2:14 och 2:20 och 4:32?
    Tack. Den första och sista är från Moonwalker (men det förstör inget, promise) och den i mitten är från en Dangerouskonsert tror jag.  
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Hoppas ingen av er missar slutet (efter musiken slutat), en lite speciell touch. :)

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • MissLilo
    (OT) Jag vill också se HP. (/OT)HÄR ÄR ÖVERRASKNINGEN! Det var fan inte lätt att få upp den. =) Hoppas den ser lika bra ut där som den gör på min dator.

Den är jätebra.
    OM än lite sorglig på slutet.
  • Bevabus

Okej hm..hade inte han kort hår på den i mitten dock? För Dangerous konserten innehöll inga såna dansnummer som var med där..inte den jag har iaf

AllieF skrev 2009-07-15 19:23:45 följande:
    Tack. Den första och sista är från Moonwalker (men det förstör inget, promise) och den i mitten är från en Dangerouskonsert tror jag.  
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson