• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-16 14:01:48 följande:
    Dokumentär som sändes på britisk (?) tv 12-13 juli. *ont i hjärtat* Michael Jackson's last days: What really happened? 1/5

2/5

3/5

4/5

5/5

Nu vart man ledsen igen då...fy va pressad han var, stackaren
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-16 15:44:47 följande:
    Läs andra inlägget uppifrån. legends-never-dy.blogspot.com/ Försöker att inte tro en gnutta på sånt, men hoppet klamrar sig fast ibland.
    Tänk om det hade varit sant!!!!!!!
  • Lucille
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-16 17:01:39 följande:
    Tänk om det hade varit sant!!!!!!!
    Ja, tänk. Men jag slår vad om att någon snart kommer säga att bilden från flygplanet togs Innan han dog. Vad är det för barn han har med sig? Hans två äldsta är för långa för att passa in med den ungen, och den yngsta för kort, tror jag. :( Men visst har h*n rätt i att det finns obesvarade frågor.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-16 17:06:58 följande:
    Ja, tänk. Men jag slår vad om att någon snart kommer säga att bilden från flygplanet togs Innan han dog. Vad är det för barn han har med sig? Hans två äldsta är för långa för att passa in med den ungen, och den yngsta för kort, tror jag. :( Men visst har h*n rätt i att det finns obesvarade frågor.
    ja många obesvarade frågor..när det gäller hans läkare speciellt
  • Trollet Ludenben

hej tjejer... har inte övergett er utan läst och följt med bara. Läskig aftonbladets film var om hans hår

• KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-16 14:03:15 följande:
    BooBoo, jag bor i Linköping. :D Tycker du ska stanna. hehe Fint väder här iaf. Äntligen. :)
    Ja nu har vi landat   Vi befinner oss på Djurgårdsgatan (I belive )
    Ska ut o käka lite plankstek nu
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Lucille
    BooBoo skrev 2009-07-16 20:04:29 följande:
    Ja nu har vi landat   Vi befinner oss på Djurgårdsgatan (I belive )Ska ut o käka lite plankstek nu
    Låter rätt, och jäkla gott. :) Sitter inne och käkar himelska  körsbär. :) Ska äta något strax.
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-16 17:29:47 följande:
    ja många obesvarade frågor..när det gäller hans läkare speciellt
    Ja, det är En av Många saker, som du märkte i blogginlägget, och då tog h*n inte upp alla frågor som skulle behöva svar. Men jag tror ändå att han är död, tyvärr. Hur länge kan man gömma sig? 
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • mona83
    AllieF skrev 2009-07-16 14:01:48 följande:
    Dokumentär som sändes på britisk (?) tv 12-13 juli. *ont i hjärtat*Michael Jackson's last days: What really happened?1/5

Finns det tidare avsnitt eller är det dom avsnitten som finns?
    Står ju part 15 på första länken.
  • mona83

Om han nu inte skulle vara död, då skulle väl inte hans familj vara ledsna kan man tycka. Inte så lätt att fejka sorg när nån dött, speciellt inte när ens pappa dör.
    Kan inte tänka mig att MJ skulle fejka sin död och inte tala om det för sina barn som han älskade och låta dom tro att han är död.

• Lucille
    mona83 skrev 2009-07-16 21:04:43 följande:
    Finns det tidare avsnitt eller är det dom avsnitten som finns?Står ju part 15 på första länken.
    Jag blev också förvirrad tills jag kom på att det Egentligen ska stå 1/5 istället för 15. :/ Så tänk ett snestreck mellan.

Den här intervjun fick LaToya betalt för. Det käns jävla fel att hon avslöjer en massa om sin döda bror och hans barn och tar betalt för det, medan hon klagar på att folk alltid försöker klämma ut pengar från honom, så gör hon det själv. Hycklare! >:( Hon har fått mer än 15 min i rampljusen på Michaels bekostnad. :(
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson